Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zou al zoveel schelen. Joenalie1 schreef:Zou het niet beter zijn als alle beginnende ruiters eerst zit lessen krijgen en gewoon les krijgen vanaf blz.1!?

Sonja schreef:Joenalie1 schreef:Zou het niet beter zijn als alle beginnende ruiters eerst zit lessen krijgen en gewoon les krijgen vanaf blz.1!?
Verhip laten we dat nou al jaaaaaaren zo aanpakken...
Beginners beginnen bij ons allemaal aan de longe, éérst vertrouwd raken en onafhankelijke zit ontwikkelen, dán pas los.
RM94 schreef:excuses maar.................... ik word een beetje moe van dit soort geitewollensokkentopics
en nu valt natuurlijk half bokt over me heen
Dat was 1 van mijn laatste lessen op die manege. Joenalie1 schreef:RM94 schreef:excuses maar.................... ik word een beetje moe van dit soort geitewollensokkentopics
Oh wacht jij rijdt al heel erg goed, zeker!? Er valt toch altijd te sleutelen aan je rijhouding lijkt mij!?
Als ik naar mezelf kijk, ben ik er nog lang niet en heb ik nog heel veel te leren en neffens mij raak je nooit uitgeleerd omdat elk paard anders is en een andere aanpak vereist, je blijft leren en grenzen verleggen en juist dat maakt het voor mij zo leuk!
RM94 schreef:excuses maar.................... ik word een beetje moe van dit soort geitewollensokkentopics
IndyPeanut schreef:Ja dat is wel belangrijk.. maar bij de meeste lessen gebeurd dat al. Eerst gewend raken en je balans vinden, en dan pas verder.