Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

raya00 schreef:'Mijn' optie staat er niet tussen
Ik geef heel afentoe een snoepje tijdens het rijden, we rijden bitloos.
Doe het heel soms, als hij heel braaf is, we iets heel moeilijks/nieuws oefenen en ik ze ook nog eens toevallig in m'n zak heb zitten (vaker niet dan wel).
Hij vraagt er tijdens het rijden nooit om, geef het ook zo weinig dat het verrassingselement blijft bestaan.
Met onze basis is niets mis trouwens... hij doet het ook voor een aai of mijn stem.
raya00 schreef:'Mijn' optie staat er niet tussen
Ik geef heel afentoe een snoepje tijdens het rijden, we rijden bitloos.
Doe het heel soms, als hij heel braaf is, we iets heel moeilijks/nieuws oefenen en ik ze ook nog eens toevallig in m'n zak heb zitten (vaker niet dan wel).
Hij vraagt er tijdens het rijden nooit om, geef het ook zo weinig dat het verrassingselement blijft bestaan.
Met onze basis is niets mis trouwens... hij doet het ook voor een aai of mijn stem.
Tussendoor niet idd, dan moet ze zich concentreren op het werk en beloon ik dmv mijn stem of mijn hand.

)_Marinke_ schreef:Ja, het jonge spul die net aan het bit moet wennen bv. krijgen veel snoepjes. Juist om op het bit te gaan knabbelen en te gaan schuimen waardoor het bit beter in de mond gaat liggen, dan dat ze het gaan verstijven.
Zelf met rijden echt heel af en toe als ik ze net toevallig op zak heb eigenlijk.. en nee geen een van allen bedelt er echt om.