Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wij zijn ook wel eens op wedstrijd geweest met een driejarige, niet omdat we druk op hem wouden zetten, maar gewoon omdat het dier al wedstrijdklaar was.. Heel sneu, vind ik ook, maar we hebben hem zo aangekocht en je moet het toch eens proberen. Beest liep de sterren van de hemel, en je moet op een gegeven moment ook weten hoe hij is in de proef voor hij weer doorverkocht kan worden..Monica_1987 schreef:Misschien dat het aan mij ligt maar dan heeft ze hem toch vrij vroeg ingereden als het paard nu al "klaar" is voor een B proef ookal is het onderling. En toch waarschijnlijk spanning voor het paard. Maar goed. Zal niet snel genoeg kunnen gaan zeker.

Akhal_Teke schreef:Het hangt van het ras af.
Quarters en paints worden op 2 jarige leeftijd ingereden.
Was het een westernpaard?
Karlijn_xx schreef:Tsja, misschien heeft ze hem ingereden gekocht en voelt zij gewoon alsof het klaar is om een keertje te proberen een onderlinge proef te rijdenWij zijn ook wel eens op wedstrijd geweest met een driejarige, niet omdat we druk op hem wouden zetten, maar gewoon omdat het dier al wedstrijdklaar was.. Heel sneu, vind ik ook, maar we hebben hem zo aangekocht en je moet het toch eens proberen. Beest liep de sterren van de hemel, en je moet op een gegeven moment ook weten hoe hij is in de proef voor hij weer doorverkocht kan worden..
Daarentegen, mijn eigen paarden kan ik me dus niets bij voorstellen. Ik heb mijn Haf ingereden met 3.5/4, en ik start haar pas net, ze is nu 4.5.. Jonger zou ik me ook niet echt kunnen voorstellen eigenlijk, ik vind haar nu nog puppy, ze moet nog zo veel leren!