Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bulck schreef:_Yasmine_ schreef:maar dit is ook maar 1 wedstrijd, dan kan je niet meteen een conclusie trekken..
Nu dat weer, dat zijn die anderen dan toch evenzeer.
_Yasmine_ schreef:maar dit is ook maar 1 wedstrijd, dan kan je niet meteen een conclusie trekken..
[/quote]
[/quote]estell__ schreef:ik denk - wat mijn gedachte altijd eigenlijk al was - dat er erg veel hijssa word gemaakt om 3 minuten film van HF oid, en dit is 15 minuten lang braaf, rustig en keurige voorbereiding en niemand heeft een mening.
bulck schreef:NenaC schreef:totilas loopt niet ontspannen in een aantal oefeningen, maar ik weet niet welke conclusie je daaruit wil trekken of welke discussie je probeert te starten?!
Hier zijn namelijk al 3000 topics over...
Totilas???? Waar???
bulck schreef:NenaC schreef:totilas loopt niet ontspannen in een aantal oefeningen, maar ik weet niet welke conclusie je daaruit wil trekken of welke discussie je probeert te starten?!
Totilas???? Waar???
Aukelizzy schreef:NenaC schreef:totilas loopt niet ontspannen in een aantal oefeningen, maar ik weet niet welke conclusie je daaruit wil trekken of welke discussie je probeert te starten?!
Als je die link aan klikt en een stukje naar beneden scrolt staat er ook een filmpje van Totilas.
@ NenaC Vind de spanning overigens wel meevallen hoor.
Marjolein29 schreef:Degene die naar mijn idee het beste bezig is met zijn paard is de spanjaard (het derde filmpje onder Totilas) Hij rijdt het neusje er meer uit en laat het paard zijn rug gebruiken. Weinig spanning en lekker naar voren gereden. Misschien niet foutloos maar lekker rond over zijn rug.
Marjolein.