Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miss_Malfoy schreef:Hoezo? Heb je een wilde zwarte arabier gevonden en wil je 'm temmen?
Of wil je gewoon die 25 nuttige berichten?
wij denken hetzelfde 
Toen was ik blij dat ik lekker op de grond stond
Ook wel eens een hengst gelongeerd die erg macho was 
Nou wat ik wil weten is welke problemen je voornamelijk tegenkomt en hoe je dit oplost ?
this en blijft een hengst. en tja consugent, dat ben ik voor elk paarden geslacht, dus dat maakt bij mij opzich niks uit. Het is wat meer opletten
Lizhme schreef:sorryNou wat ik wil weten is welke problemen je voornamelijk tegenkomt en hoe je dit oplost ?
Ik weet dat je erg consuquent moet zijn maar betekend dat streng zijn met behulp van zweep etc of kun je dat juist beter niet doen .

Lizhme schreef:sorryNou wat ik wil weten is welke problemen je voornamelijk tegenkomt en hoe je dit oplost ?
Ik weet dat je erg consuquent moet zijn maar betekend dat streng zijn met behulp van zweep etc of kun je dat juist beter niet doen .
Groei eens op mensen!
Wat mij op viel is dat hengsten vaak wat meer rondkijken (minder opletten) maar zolang je daar consequent mee om gaat is dat geen echt probleem. Verder was 1 van de hengsten ook nogal prikkelbaar, bokte naar je zweep
Maar voor de rest gewoon rijden gelijk je andere paarden rijd en in je achterhoofd houden dat ze wel eens wat heftiger kunnen reageren op merrie's.
Niet te moeilijk om doen, je moet voorzichtig zijn met ze maar het zijn en blijven paarden, dus behandel ze ook zo.