Wie zou dit voor mij willen vertalen?

http://www.youtube.com/watch?v=svOBsSdj ... re=related
Edit: Bedankt voor het vertalen!
Ik hoor graag jullie meningen over deze intervieuw
Gr Saskia
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

poes schreef:onwetend: geen idee hoe lang ze ze rijdt in die positie... komaan, ze zijn daar zoooo bewust bezig met trainen, en met alle commotie errond... bullshit denk ik zo
ESSIE70 schreef:Ik denk dat zij haar paarden zo goed aanvoelt dat ze idd geen klok nodig heeft om te voelen wanneer ze moet varriëren van houding.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nooit de tjd in de gaten houd met rijden.Ik begin lang,laag over de rug en als mijn paard
goed aanvoelt dan ga ik wat mee naar de oprichting rijden .
En de ene keer duurt dat bewijs van spreken 10 min en de andere keer 30 min.
Het is maar net hoe je paard aanvoelt. En volgens mij Doet Anky dat ook zo.
Dat heeft niks met onwetendheid te maken.
saskiakefie schreef:ESSIE70 schreef:Ik denk dat zij haar paarden zo goed aanvoelt dat ze idd geen klok nodig heeft om te voelen wanneer ze moet varriëren van houding.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nooit de tjd in de gaten houd met rijden.Ik begin lang,laag over de rug en als mijn paard
goed aanvoelt dan ga ik wat mee naar de oprichting rijden .
En de ene keer duurt dat bewijs van spreken 10 min en de andere keer 30 min.
Het is maar net hoe je paard aanvoelt. En volgens mij Doet Anky dat ook zo.
Dat heeft niks met onwetendheid te maken.
Ah jij rijd ook rollkur?
saskiakefie schreef:jury schreef:Dan zou je paardrijden dus in het geheel af moeten schaffen.
En dan zijn er volgens mij nog veel ergere dieren praktijken om je druk over te maken.
hoezo zwart wit

Shahazai schreef:En ze zegt dat ze niet trekt *proest* kijk eens even goed in dat filmpje. Met die laatste zin onder het rijden ben ik het ook zeker niet eens.
Ik snap nog steeds niet hoe mensen dit goed kunnen keuren.
Ze legt niks uit, ze draait overal omheen en ze vergelijkt alles met mensen.
Kom op Anky! Verdedig je dan eens en kom met bewijzen, dit is zwak.
Shahazai schreef:En ze zegt dat ze niet trekt *proest* kijk eens even goed in dat filmpje. Met die laatste zin onder het rijden ben ik het ook zeker niet eens.
Ik snap nog steeds niet hoe mensen dit goed kunnen keuren.
Ze legt niks uit, ze draait overal omheen en ze vergelijkt alles met mensen.
Kom op Anky! Verdedig je dan eens en kom met bewijzen, dit is zwak.