Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
NonaWen schreef:Misschien is het makkelijk om even kort te sluiten over wie het nou precies gaat? Gaat het nou over die wielrenners, of over Sjef Jansen bondscoach?
FaberSmid schreef:Ja het gaat in dit topic om Sjefke Janssen junior, Sjefke Janssen senior was als voorbeeld. Ook als voorbeeld dat het een bekende naam is Sjefke Janssen.
Apple schreef:Ik zie dat FaberSmid nog steeds bij herhaling de naam Sjefke gebruikt terwijl Sjef Janssen ervoor gekozen heeft als Sjef door het leven te gaan. Als voorbeeld, als het gaat over Doris Day weet iedereen wie er bedoelt wordt, terwijl Doris Kappelhoff vrijwel onbekend is.
Verzoek om het dus gewoon te hebben over Sjef Janssen.
Ik begrijp dus dat je geintresseerd bent in de prestaties van Sjef Janssen. Ik geloof dat NatasjavE al een aardige opsomming heeft gegeven.
Met andere woorden, de man is bondscoach, maar kan daarnaast zelf ook wel een behoorlijk stukje sturen.
Billy schreef:Die hetze tegen Sjef Janssen begint een beetje vervelend te worden FaberSmid. Als we jou nu eens consequent FAbertjeSmidje gaan noemen, voel jij je dan niet een beetje op je eeeeh tenen getrapt? En dan heb jij nog niks bijzonders gepresteerd.
Laat dan iemand die dit wel gedaan heeft in zijn waarde, dit wordt zo erg vervelend....
Dat jij het niet met zijn methodes eens bent is jouw probleem, maar misschien heb je wel niet genoeg kennis op dit gebied om een goede mening te kunnen vormen

Apple schreef:Dat is inderdaad een beetje de vraag in dit topic. Wat is je intentie? Sjef Janssen onderuit halen lijkt me geen nette manier om daar een topic voor op te starten.