Persoonlijke prestaties Sjefke Janssen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FaberSmid

Persoonlijke prestaties Sjefke Janssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 09:19

Moderator Apple als eerste wil ik u bedanken voor uw tips, ik zal uw tips bij deze gebruiken in het 3e nieuwe topic over de persoonlijke prestaties van Sjefke Janssen.
Het is niet mijn intentie een negatief topic over Sjefke Janssen er van te maken, dus graag netjes blijven. Ik zal mijn uiterste best doen positief te reageren, net als u dat zal doen. Over de naam Sjefke Janssen wil ik graag even vermelden, dat het een bekende naam van vader op zoon is. En niet negatief bedoeld is, het tegendeel juist.
Mijn vraag aan jullie bokkers is: wat zijn de persoonlijke prestaties van Sjefke Janssen junior? Als voorbeeld de persoonlijke prestaties van de vader Sjefke Janssen senior van Sjefke Janssen junior, http://nl.wikipedia.org/wiki/Sjef_Janss ... lrenner%29 Zoals we alle kunnen zien, een lijst vol persoonlijke prestaties.

Meraki

Re: Persoonlijke prestaties Sjefke Janssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 09:23

Nou eh.. Ik doe het ze niet na..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 09:25

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 09:28

Ja het gaat in dit topic om Sjefke Janssen junior, Sjefke Janssen senior was als voorbeeld. Ook als voorbeeld dat het een bekende naam is Sjefke Janssen.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 09:32

Nou Sjef jansen heeft Bo (v Rinaldo) gereden. Nederlands kampioen geweest.

Paarden
Oron: hengst, Grand-Prix dressuur en verkocht naar Amerika.
Olympic Bo: merrie, van Rinaldo, Grand-Prix dressuur en wordt daarna door Sven Rothenberger en Gonnelien Gordijn gereden.
[bewerken] Resultaten
1983: Nederlands Kampioen Z dressuur met Oron
1984: Europees Kampioenschap in Aken, brons met het team en 8e individueel met Oron
1991: Europees Kampioenschap in Donaueschingen, brons met het team en 8e individueel met Olympic Bo

Meer dan ik achter mijn naam heb staan (en menig andere bokker)

skyez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 09:34

huhh klop de link wel?
X

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 09:42

Ik zal niet zeggen dat ik het altijd eens ben met de methodes van Sjef Janssen en ook niet dat ik het een sympathieke vent vind, maar hij is een man met een duidelijk doel voor ogen en dat doel lijkt hij steeds te bereiken. Daar heb ik respect voor.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 09:44

Het feit dat je hem Sjefke noemt ipv bij zijn echte voornaam, vind ik niet echt van respect getuigen.
Verder heeft hij best knappe prestaties neergezet in het verleden en ook de prestaties in het heden laten zien dat deze man echt wel verstand van zaken heeft.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 11:32

Cayenne blijkbaar heeft u niet gelezen dat Sjefke Janssen de echte naam is die van vader op zoon gegeven is? Het is een bekende naam, waarom maakt u zo een probleem van de naam Sjefke Janssen?
Wat zijn dan de persoonlijke prestaties volgens u?
Er staat ook vermeld coach en trainer van USA, wat is daar bekend over?

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 11:38

Misschien is het makkelijk om even kort te sluiten over wie het nou precies gaat? Gaat het nou over die wielrenners, of over Sjef Jansen bondscoach?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 11:39

Zijn de persoonlijke prestaties van belang om een goede coach te worden?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 11:46

NonaWen schreef:
Misschien is het makkelijk om even kort te sluiten over wie het nou precies gaat? Gaat het nou over die wielrenners, of over Sjef Jansen bondscoach?

FaberSmid schreef:
Ja het gaat in dit topic om Sjefke Janssen junior, Sjefke Janssen senior was als voorbeeld. Ook als voorbeeld dat het een bekende naam is Sjefke Janssen.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 11:48

Sjonniej schreef:

Uw vraag heeft niks met mijn vraag te maken?

Jelle6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 11:53

heel vaag inderdaad waar het nu over gaat!! Gaat dit over Sjef Janssen of over iemand anders, misschien handig om even beter uit te leggen.. want je openingspost is niet zo duidelijk...

hns

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 11:55

FaberSmid schreef:
Sjonniej schreef:

Uw vraag heeft niks met mijn vraag te maken?

Wat wilt u met dit topic bereiken? Wat heeft de vader van Sjef met zijn paardensport prestaties te maken?

Edit: Typfout

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 12:33

Snap niet helemaal de bedoeling van dit topic :? Weet u het zelf dan niet wat de prestaties van Sjef Janssen of zijn of is dit een soort overhoring of wij het wel weten? :roll:

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 12:38

Moderatoropmerking:
Ik zie dat FaberSmid nog steeds bij herhaling de naam Sjefke gebruikt terwijl Sjef Janssen ervoor gekozen heeft als Sjef door het leven te gaan. Als voorbeeld, als het gaat over Doris Day weet iedereen wie er bedoelt wordt, terwijl Doris Kappelhoff vrijwel onbekend is.
Verzoek om het dus gewoon te hebben over Sjef Janssen.

Ik begrijp dus dat je geintresseerd bent in de prestaties van Sjef Janssen. Ik geloof dat NatasjavE al een aardige opsomming heeft gegeven.

Met andere woorden, de man is bondscoach, maar kan daarnaast zelf ook wel een behoorlijk stukje sturen.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 12:46

Die hetze tegen Sjef Janssen begint een beetje vervelend te worden FaberSmid. Als we jou nu eens consequent FAbertjeSmidje gaan noemen, voel jij je dan niet een beetje op je eeeeh tenen getrapt? En dan heb jij nog niks bijzonders gepresteerd.
Laat dan iemand die dit wel gedaan heeft in zijn waarde, dit wordt zo erg vervelend....
Dat jij het niet met zijn methodes eens bent is jouw probleem, maar misschien heb je wel niet genoeg kennis op dit gebied om een goede mening te kunnen vormen ;)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 13:01

Apple schreef:
Ik zie dat FaberSmid nog steeds bij herhaling de naam Sjefke gebruikt terwijl Sjef Janssen ervoor gekozen heeft als Sjef door het leven te gaan. Als voorbeeld, als het gaat over Doris Day weet iedereen wie er bedoelt wordt, terwijl Doris Kappelhoff vrijwel onbekend is.
Verzoek om het dus gewoon te hebben over Sjef Janssen.

Ik begrijp dus dat je geintresseerd bent in de prestaties van Sjef Janssen. Ik geloof dat NatasjavE al een aardige opsomming heeft gegeven.

Met andere woorden, de man is bondscoach, maar kan daarnaast zelf ook wel een behoorlijk stukje sturen.

Dank voor uw pb, zal mijn uiterste best doen in plaats van Sjefke Sjef te schrijven. Maar het is geen belediging, het is de bekende echte naam van vader op zoon.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:06

Natuurlijk is het bedoeld als belediging. Je probeert Janssen onderuit te halen.
Op zijn prestaties kan dat niet, dus probeer je het heel kinderachtig op een andere manier.
Maar mag ik vragen wat jij gepresteerd hebt op rijkunstig gebied?
En was jouw vader ook profwielrenner dat je Sjef zn vader erbij moet halen?
Of is dat een onderdeel van je frustratie?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:09

Dat is inderdaad een beetje de vraag in dit topic. Wat is je intentie? Sjef Janssen onderuit halen lijkt me geen nette manier om daar een topic voor op te starten.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 13:10

Billy schreef:
Die hetze tegen Sjef Janssen begint een beetje vervelend te worden FaberSmid. Als we jou nu eens consequent FAbertjeSmidje gaan noemen, voel jij je dan niet een beetje op je eeeeh tenen getrapt? En dan heb jij nog niks bijzonders gepresteerd.
Laat dan iemand die dit wel gedaan heeft in zijn waarde, dit wordt zo erg vervelend....
Dat jij het niet met zijn methodes eens bent is jouw probleem, maar misschien heb je wel niet genoeg kennis op dit gebied om een goede mening te kunnen vormen ;)

Ik heb hier in dit topic nog geen negatief woord geschreven over SJEF Janssen, uw reactie maakt het weer negatief jammer waarom is dat nu nodig?
U mag mij gerust FAbertjeSmidje noemen, als u zich daar door beter voelt. Ik voel me niet op mijn teentjes getrapt, werkschoenen met stalen neuzen kunnen heel wat paardenhoeven hebben dus uw voeten ook wel.
Als u nu het goede voorbeeld eerst geeft, met anderen in hun waarde te laten?
Het is niet mijn probleem dat ik het niet eens ben met het Baucher systeem, SJEF Janssen, hollandse school ruiters wie of wat dan ook. Het is het probleem van de paarden en wat kunnen de paarden hier tegen ondernemen?
Met uw schrijven: En dan heb jij nog niks bijzonders gepresteerd. Dat jij het niet met zijn methodes eens bent is jouw probleem, maar misschien heb je wel niet genoeg kennis op dit gebied om een goede mening te kunnen vormen ;)
Laat u wel uw manier van conclusie trekken blijken.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 13:11

Apple schreef:
Dat is inderdaad een beetje de vraag in dit topic. Wat is je intentie? Sjef Janssen onderuit halen lijkt me geen nette manier om daar een topic voor op te starten.

Dat is niet mijn intentie, mijn intentie is de vraag naar de persoonlijke prestaties van SJEF Jansen. Maar dat had ik u ook al per pb geschreven.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:12

Je geeft geen antwoord op mijn vraag, wat heb jij op rijkunstig gebied gepresteerd?
Trouwens, even googelen en je weet wat Janssen gedaan heeft....

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:14

Dat wordt toch aangegeven door NatasjaVe??? Ik snap niet waar je heen wilt???