Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Less schreef:Als eerste is 20,00 per uur weinig voor een gediplomeerd instructrice. Verder vind ik dat je dit met haar moet kunnen bespreken, vraag waarom zij jou les geeft op deze wijze. Stelling vragen is erg belangrijk, dus dit onderdeel zou ik zeker aankaarten. Wellicht vind ze jou en/of je paard nog niet toe aan wijken. Wil ze zelf eerst een compleet beeld krijgen van jullie kunnen.
Hoeveel lessen heb je precies gehad tot nu toe?
Less schreef:Als eerste is 20,00 per uur weinig voor een gediplomeerd instructrice. Verder vind ik dat je dit met haar moet kunnen bespreken, vraag waarom zij jou les geeft op deze wijze. Stelling vragen is erg belangrijk, dus dit onderdeel zou ik zeker aankaarten. Wellicht vind ze jou en/of je paard nog niet toe aan wijken. Wil ze zelf eerst een compleet beeld krijgen van jullie kunnen.
Hoeveel lessen heb je precies gehad tot nu toe?
) en zeer veel eigen ervaring had voor 15 euro per uur 
aerdenhout1 schreef:Toch eerst even je probleem aankaarten bij de instructrice.
Als jij niet aangeeft dat de les niet is wat je wil, kan zij er natuurlijk ook niets mee. Misschien heeft zij wel het idee dat je heerlijk rijd en dus tevreden bent.
En let wel...een diploma zegt ook niet alles he! ER zijn legio grand prix ruiters die geen les kunnen geven.
.
. Heerlijk! Ik ben ook fanatiek en wil dan ook fanatiek leskrijgen