Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Arabesk schreef:Nou de discussie die nu oplaait in het laatste ongeluk topic, hier bespreekbaar maken, zodat daar niet offtopic gegaan hoeft te worden.

Klopt
Discussie gesloten nu? Snap het nut ook niet meteen ... net alsof je die mensen met dit topic van dat idee gaat afkrijgen. Als dat gaat dmv een topic was dat ook wel al gelukt bij de 1000 eerdere topics die over dit onderwerp gaan ...TE5 schreef:Arabesk schreef:Nou de discussie die nu oplaait in het laatste ongeluk topic, hier bespreekbaar maken, zodat daar niet offtopic gegaan hoeft te worden.
Misschien is het dan handig om dat van te voren even aan te geven
Welk topic?
Welke discussie?
Enzovoorts.
Overigens maak ik uit dit bericht op dat er al een ongeluk is geweest,
terwijl je topic-titel zegt dat je voor de eerste vreest?
) en dan de reacties zien...
Arabesk schreef:'dat komt doordat het paard een bit in had en met een bit heb je minder controle dan zonder bit'.
Arabesk schreef:Ongelukken kunnen altijd gebeuren. Het zal ook niet de eerste keer zijn dat ik van mijn sokken gereden wordt, waarbij mijn paard geen enkele schuld treft qua ongehoorzaamheid. Sommige automobilisten rijden écht als gekken en lijken nog idioter te worden als er dieren in het spel zijn.
Dniez schreef:Een soort gelijke topic [RT-D] Waarom lijkt bitloos enger/gevaarlijker?