Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het is pijnlijk rijden, dat wel 
mistid schreef:Sorry, maar Anne Muller mag ik echt niet![]()
Ben al verscheidene keren met haar in aanraking gekomen, vorig jaar op kamp van de KNHS nog, jaar daarvoor op jumping Amsterdam, en daar ga je in discussie als 11/12 jarig meisje met een volwassen vrouw.

lautje76 schreef:@HC kan je even in het kort beschrijven hoe die anatomisch correcte zit er dan uit ziet?
lautje76 schreef:@HC, het leuke van een forum is nou juist dat je iemand het voordeel kan geven van jouw ervaringen zonder dat ze daarbij over elk onderwerp 2 dikke boeken hoeven door te worstelen. Met wat kleine tips bijvoorbeeld.
), als ik op aanwijzing van mijn instructrice meer op mijn kont ga zitten, krijg ik dat alleen voor elkaar (zonder mijn rug helemaal hoepeltje rond te maken) door mijn hele onderrug vast te zetten. Heb dus steevast last van mijn rug na het paardrijden. 

linky schreef:Persoonlijk benijd ik mannen wel eens om het gemak waarmee ze met de paardenbewegingen meegaan.
). We gaan echt niet maar wat aanrommelen met halve informatie. lautje76 schreef:Maar het is wél aardig om even wat van iets te proeven. Al was het maar om weer even bewust te worden van de beperktheid van onze eigen kennis.