Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ninx schreef:Zijn er inmiddels nog meer mensen geïnteresseerd c.q. bezig met bewegen vanuit deze benadering?
Er vallen voor mij veel kwartjes momenteel, en ik vind het leuk wat meer aansluiting te vinden.
Caaatje schreef:Ninx schreef:Zijn er inmiddels nog meer mensen geïnteresseerd c.q. bezig met bewegen vanuit deze benadering?
Er vallen voor mij veel kwartjes momenteel, en ik vind het leuk wat meer aansluiting te vinden.
Ja ik ben er veel mee bezigHeel veel kwartjes inderdaad, het is ook zo logisch dat je er niet omheen kan.
Ninx schreef:Caaatje schreef:[quote="Ninx"
Zijn er inmiddels nog meer mensen geïnteresseerd c.q. bezig met bewegen vanuit deze benadering?
Ja ik ben er veel mee bezigHeel veel kwartjes inderdaad, het is ook zo logisch dat je er niet omheen kan.
Marigo schreef:Ik heb de gratis video over pillar 1 gekeken. Soms duizelde het tempo me en de medische termen. Is dat de gehele cursus zo? Ik vond het een inspirerend en logisch verhaal, maar vind het nog lastig hoe ik dit kan toepassen naar de praktijk.
Is de cursus beetje te volgen voor een beginner/leek in de biomechanica?