Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kala schreef:DIT filmpje heeft voor mij veel verduidelijkt hoe je correct van achter naar voren halt houdt. Sindsdien gaat dit echt zoveel beter en houden we vierkant en in aanleuning halt. Je gebruikt dit 'systeem' overigens bij iedere overgang die je maakt.
Lowara schreef:Kala schreef:DIT filmpje heeft voor mij veel verduidelijkt hoe je correct van achter naar voren halt houdt. Sindsdien gaat dit echt zoveel beter en houden we vierkant en in aanleuning halt. Je gebruikt dit 'systeem' overigens bij iedere overgang die je maakt.
waar is de ondertiteling? Hocus pocus hier whuhahaha
Lowara schreef:Kala schreef:DIT filmpje heeft voor mij veel verduidelijkt hoe je correct van achter naar voren halt houdt. Sindsdien gaat dit echt zoveel beter en houden we vierkant en in aanleuning halt. Je gebruikt dit 'systeem' overigens bij iedere overgang die je maakt.
waar is de ondertiteling? Hocus pocus hier whuhahaha
FriesWytske schreef:Is helemaal geen hocus pocus. Deze man leert het zijn leerlingen dmv de ademhaling te gaan halthouden. Dus doordat je dieper gaat ademhalen, maak je jezelf zwaarder en gaat het paard halthouden.