Heeft iemand een overzicht van handelsstallen in België voor mij. Ik ben namelijk op zoek naar een pony die een paar maanden geleden vanuit Nederland (Zeeuws-Vlaanderen) aan een Belgische handelaar is verkocht. Het gaat om de volgende pony: [OV] [PG] Gezocht in België: Jessie, D-pony merrie
Als iemand een aantal stallen zou kunnen noemen of een overzichtje heeft ben ik zeer dankbaar
Haha geen dank zal t tweede paard zijn dat ik heb helpen opsporen deze week maar je moet wel met een smoes bellen naar handelstallen en niet met t verhaal ik zoek mijn oude pony want daar hebben handelaren een schijthekel aan... (werk bij een handelaar en van uit huis uit ook handelaren)
Oh, wat is dan een goeie smoes, want als ik zeg dat ik op zoek ben naar een leuke d-pony, kan ik waarschijnlijk wel langskomen, want die hebben ze vast genoeg staan
Jah dat is een goede smoes jah... Heb daarnet een sms terug gekregen en ze weet niet waar hij heen is gegaan. Dus dan zul je alle handelsstallen af moeten bellen en moeten gaan vragen. Sorry