[GZ] Fotoshoot omgeving eersel, postel [ net over grens be ]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shattered

[GZ] Fotoshoot omgeving eersel, postel [ net over grens be ]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 18:44

Ik ben op zoek naar een fotoshoot voor 3 friezen in postel, we hebben een eigen weiland dat aan het bos grenst en evt. kunnen we (samen) naar een groot bos rijden in Eersel. Ik woon in Postel (mol) dat is net over de grens in België, vanuit eindhoven ben je d'r binnen een kwartiertje. Lachen

Waar ik naar op zoek ben :
- Mooie foto's voor op een niet-commercieële website ( gewoon een huisje,boompje, beestje site)
- Portretfoto's
- Voor 2 paarden rijdfoto's
- Losgooifoto's

Het liefst wil ik ze op een cd'tje kunnen krijgen. Lachen Afdrukken wil ik graag zonder copyright, omdat ze waarschijnlijk allemaal aan de muur gaan hangen en dan vindt ik het toch wel mooier zonder copyright. Lachen

Wie o wie heeft er zin in een leuke fotoshoot ? Voor eten en koffie wordt gezorgd ! Haha!

SSDesign

Re: [GZ] Fotoshoot omgeving eersel, postel [ net over grens be ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 20:21

Ik woon in Uden en kan makkelijk naar Eindhoven komen met het openbaar vervoer, vanaf daar wordt het iets moeilijker (minderjarig). Het lijkt me erg leuk om je friezen op de foto te zetten. Voorbeelden vind je op mijn site; http://www.silentshiver.nl.

Ik doe alleen niet aan cd-roms, maar er bestaat bij mij wel de mogelijkheid om afdrukken te krijgen Lachen

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 23:48

Ik woon in Weelde, niet ver van postel/eersel vandaan en ik kan met de auto komen.
Ik lever afdrukken zonder copyright en bij een aantal pakketten zit een CD-rom in. Er valt een hoop te bespreken.
Neem eens een kijkje op mijn website http://www.miekewindfotografie.net . Als het wat voor je is, of je wilt meer informatie, neem dan gerust contact op Lachen

kim26

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 22:57

neem eens contact op met www.erik-foto.nl
deze heeft voor mij mooie foto's gemaakt en woont bij eersel