goede schoenmaker omgeving utrecht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

goede schoenmaker omgeving utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 14:18

Ik heb dus bij parlanti chaps gekocht, maar deze zijn te klein aangemeten..
Ze moeten dus opgerekt worden, alleen parlanti zit alleen in Culemborg, en ik ben de komende tijd niet echt in de gelegenheid om daar helemaal heen te gaan (heb alleen een scooter, en mijn moeder heeft weinig tijd.. En ze moeten dan weer teruggestuurd worden naar italie.. etc.)

Verder heb ik dus ook nog een paar petrie laarzen staan die eigenlijk een cm of 2 breder moeten (ik weet niet of dat kan dmv een ritssluiting ?)..

Weet iemand een goede schoenmaker omgeving utrecht/nieuwegein/de meern ?
(weet niet of dit hier hoort Tong uitsteken)

Judje

Re: goede schoenmaker omgeving utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 15:50

Verplaatst: RUI --> EA-GZ

maccie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 16:31

ik zou het aan huet vragen, deze maken rijlaarzen maar doen er ook aanpassingen aan.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 21:31

Als ze verkeerd aangemeten zijn dan zou ik toch gewoon eisen dat je fatsoenlijk maat werk krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 00:20

Katja schreef:
Als ze verkeerd aangemeten zijn dan zou ik toch gewoon eisen dat je fatsoenlijk maat werk krijgt.

Tsja, ik heb ze een half jaar geleden gekocht oid, maar in die tijd niet gereden..
Daarnaast zijn ze toendertijd ook nog 3 maanden te laat geleverd, want ze werden in Italie gemaakt

ik zie het niet zitten om ze weer naar italie te laten sturen; weer 3 maanden te moeten wachten oid.. En voor de verzendkosten kan je ze hier net zo goed laten oprekken oid...(ik heb ze gekocht hier in Nederland, door een heel aardig vrouwtje! En volgens mij heeft ze ze wel goed aangemeten, maar hebben ze ze daar in italie gewoon te klein gemaakt..)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 00:39

Ik heb zeer goede ervaringen met de schoenmaker die in het winkelcentrumpje van Lunetten zit. Alleen woon ik al sinds 2004 niet meer in Utrecht, dus ik heb geen idee of-ie er nog zit. Hij leverde iig altijd perfect werk af, heb er ook regelmatig paardenspullen afgeleverd zoals hoofdstellen en chaps, kreeg ze altijd terug zoals ik het in mijn hoofd had.

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 16:53

Op winkel centrum Overvecht zit ook een goede. En anders bij V&D onder. Die levert ook wel net werk af.
Vooral over Overvecht ben ik te spreken.
Wil je andere adressen, pb me ff.

Timmie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 09:55

De schoenmaker aan de Adriaan van Ostadelaan nabij het het Diak die is er goed met paardenmateriaal.