Dhr. Benjamins

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjel

Dhr. Benjamins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 12:38

Afgelopen zondag heb ik bij dhr. Benjamins geschreven en ik heb al vaker bij hem gereden. Ik vind het een vriendelijke en vooral wijze man, in de auto gaf hij duidelijke uitleg en heb ik erg gelachen om zijn humor. Eenmaal thuis herinnerde ik mij zijn vereniging niet meer, om hem te contacten om bij hem te komen lessen, indien mogelijk.

Weet iemand hier bij welke vereniging hij zit, ik herinner me iets van Schelleke, in die trant? Omgeving Alkmaar, daar had zijn vereniging de 14e wedstrijd voor onder andere ZZ-licht. Maar mijn zoekacties leiden tot niets, helaas. Ik ben dus op zoek naar de vereniging waarbij hij zit, een emailadres,telefoonnummer of website daarvan?

Alvast bedankt! Ja

lianne125

Re: Dhr. Benjamins

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 12:43

bedoel je miscchien Alcmaria Hippix? die hadden de 14e inderdaad een wedstrijd met oa ZZ-licht. deze vereniging is gevestigd bij manege beukers in oudkarspel. website van de vereniging is hippix.nl

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 12:49

Ik ga meteen even kijken, harstikke bedankt iig.

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 12:55

Anders is het wellicht een idee om even contact op te nemen met het (wedstrijd-)secretariaat van de vereniging waarbij je hebt geschreven.
Die hebben ongetwijfeld het telefoonnummer van dit jurylid Lachen !

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 12:57

--> EA GZ

Jolieka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 14:31

Als je Michiel Benjamins bedoeld dan zit hij inderdaad in het bestuur van Alcmaria Hippix.
Via de eerder genoemde site http://www.hippix.nl kun je zijn gegevens onder "het knopje" bestuur vinden. Knipoog

Kaatje64

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 08:30

En heb je nog contact kunnen krijgen met Michiel?
Ik zit bij hem in het bestuur en het is inderdaad een hele vriendelijke man met onwijs veel humor.

Gr. Karin