[GZ] goede instructeur/instructrise omgeving Valkenburg a/d

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mach

[GZ] goede instructeur/instructrise omgeving Valkenburg a/d

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 12:06

Hallo,

ik ben op zoek naar een goede instructeur/instructrise voor mij en mijn 11-jarige pony Magic.
Ik heb hem nu ongeveer 6 jaar en in onze begin jaren heb ik nog les gehad op een manege.
Daar is de laatste 5 jaar helemaal niks meer van gekomen. Ik heb altijd met hem buitengereden en af en toe een sprongetje gemaakt, maar van fatsoendelijk rijden is niks meer gekomen.
Ik wil graag iemand die me rustig vanaf het hele begin (basis) alles opnieuw kan leren.

Het probleem is dat ik alleen maar over een buitenbak beschik die in de winter niet te berijden valt.
Hiervoor zou ik een oplossing moeten zoeken om evt. ergens in een binnenbak terecht te kunnen.

Mijn pony en ik hebben alleen maar buitengereden, en in de bak vind ik het op het moment erg onprettig om met hem te werken. De hulpen, de gangen van hem (heel hard draven enz.), en stelling buiging gaat heel erg moeizaam.
Ik zou heel graag weer rustig met hem willen werken in de bak zonder zovéél spanning.

Als iemand interesse heeft in mijn omgeving zou ik graag een keer een praatje maken om te kijken wat de mogelijkheden zijn, ook met de bak die s'winters niet (goed) beschikbaar is.

Groetjes Jill