(on)ervaren kindermeisje gezocht in oostenrijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jitske

(on)ervaren kindermeisje gezocht in oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 22:49

Afgelopen winter heb ik zelf gewerkt in een dorpje in Oostenrijk. Brand is een mooi dorp, midden in de bergen, en veel toeristen in het winterseizoen. Natuurlijk staan hier dus ook veel hotels, en één van die hotels heeft een kinderopvang voor hun gasten. Aangezien er in de winter veel nederlanders komen, zoeken ze dus ook een nederlands meisje voor deze kinderen.
Vorig jaar ben ik dus zelf geweest, maar dit jaar heb ik een vaste baan in nederland gevonden.

Nu heeft de eigenares van dit hotel mij gevraagd of ik misschien iemand anders wist die dit misschien zou willen doen. En nou wil ik haar best helpen zoeken, dus ik dacht; misschien is er toevallig een bokker die hier zin in heeft?

Het gaat om een periode van 3 maanden. Vanaf eind december, tot eind maart. Je krijgt kost en inwoning, en een leuk salaris (900 euro i/d maand). Daarnaast mag je van alle diensten die het hotel bied gratis gebruik maken (je mag dus altijd in het hotel eten, gratis paardrijden op de haflingerstal die bij het hotel hoort, gratis ski's huren).

Je werkt in een super leuk team met nog 3 andere meiden, en je bent heel actief bezig met de kinderen. Er is elke dag een druk programma (knutselen, sneeuwpoppen bouwen, poppenkast avond, bonte avond, enz). Het gaat om een werkweek van 40 uur.

Mocht je meer willen weten, dan kan je natuurlijk altijd een pb sturen. Ik kan helpen in het contact met het hotel, en kan natuurlijk alles vertellen over het dorp en de mensen enzo.

Mocht je toevallig een niet-bokker kennen die dit wel ziet zitten dan mag je het natuurlijk ook altijd laten weten!

Junip

Re: (on)ervaren kindermeisje gezocht in oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 22:59

Is dit volgend jaar ook nog?
Ik ben dit jaar nog bezig met een opleiding, maar heb wel intresse voor eventueel volgend jaar.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 23:54

wow gaaaf! Inderdaad, kan het ook nog voor het jaar daarna? Dan woon ik in Wenen, namelijk Lachen

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 00:38

ik heb heel veel interesse
heb jij wat meer info voor mij over welke periode het gaat en waar precies het hotel is enz enz

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:36

Ik zou ook wel wat meer informatie willen hebben!
Heb erg veel interesse..
Over hoe en wat.. Wat er precies verwacht wordt, moet je daar op eigen vervoer naar toe?
Op opleiding met kinderen gedaan en vind het geweldig om met kinderen te werken. Engelse taal is ook vloeiend..
Hoor graag van je!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 13:37

zij hebben elk jaar in het winterseizoen een nederlands meisje nodig, dus het jaar daarna hebben ze zeker ook nog iemand nodig ja! ik weet zelf niet helemaal op wat voor manier zij nog meer zoeken, maar ze hebben mij gevraagd of ik zelf wou en of ik anders nog iemand wist. en vorig jaar ben ik er ook weer via iemand anders achter gekomen...

@zydeco & NatassJa, ik stuur jullie even een pb'tje Knipoog

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 21:55

ik had dit erg graag gedaan, helaas is een weekje vakantie al erg moeilijk om te regelen voor mij, zal eens wat mensen erop wijzen.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 16:40

ik heb voorlopig serieuze interesse van een bokker.
mocht dit niks worden, dan laat ik het zsm horen Knipoog

bedankt voor jullie reacties in ieder geval

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 16:41

o ja, ik zoek ook nog voor een vriendin een duitssprekende au-pair voor in zwitserland. maar dit zou voor langere tijd zijn.
mocht iemand interesse hebben, stuur maar een pb Knipoog

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 15:41

Helaas gaat het bij mij niet door! Verdrietig

Heb een heeel leuk gesprek met DuChambre gehad, ze is bij mij thuis geweest met foto's en alles, en het lijkt me daar zo ontzettend leuk!!
Leuk/mooi hotel, leuke mensen als ik al die verhalen hoor!

Ik vind het erg jammer, maar werd paar dagen na het gesprek gebeld door iemand waar ik gesolliciteerd had en hoorde vandaag dat ik ben aangenomen..

Voor degene die twijfelt, NIET DOEN Haha!
Denk echt dat dit een onwijze leuke ervaring zal zijn en je het vast naar je zin gaat hebben!

Groetjes!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 19:47

zoals NatassJa al aangaf, zij gaat dus niet naar Oostenrijk, wat betekent dat ik nog steeds op zoek ben naar iemand anders!