Zadelpasservice België (boomloos)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

1Boefje

Zadelpasservice België (boomloos)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 15:42

Na echt teveel gegoogled te hebben kan ik het antwoord nog niet vinden......
Welke ruitershop of webshop of wat dan ook heeft in België een zadelpasservice of testzadels boomloos in de de buurt van de provincie Limburg???? (of NL Brabant)
Ik wil eigenlijk een Freemax Evo aanschaffen maar durf dit niet te doen zonder passervice/advies of het testen van dit zadel.
Kan iemand mij verder helpen??

Tanja

Re: Zadelpasservice België (boomloos)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:55

HR-->EA-GZ Diensten

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:26

Ik kan je er verder mee helpen. Ik kan het volledige assortiment leveren van Ekkia, dus ook de Freemax Evo. Je kunt het zadel 2 weken uitproberen en als het niet bevalt weer terugsturen. De freemax zadels staan nog niet op mijn site maar via pm of mail naar info@justwestern.nl kunnen we ook iets regelen Lachen

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 19:38

cornelie schreef:
Ik kan je er verder mee helpen. Ik kan het volledige assortiment leveren van Ekkia, dus ook de Freemax Evo. Je kunt het zadel 2 weken uitproberen en als het niet bevalt weer terugsturen. De freemax zadels staan nog niet op mijn site maar via pm of mail naar info@justwestern.nl kunnen we ook iets regelen Lachen

Hee maar dat is leuk! Ik heb die catalogus en er staan wel meer dingen in waar ik erg in geinteresseerd ben! Ja

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:49

Leuk onderschrift trouwens Lachen Ik ben zelf bezig met level 2 parelli en met mn appaloosa heb ik ook veel endurance gereden Lachen ( en je weet me te vinden als je eens wat zoekt van ekkia Knipoog )

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 20:02

cornelie schreef:
Leuk onderschrift trouwens Lachen

Dank je Haha! Vinden er meer Haha! wist niet dat ik creatief was Tong uitsteken
Ik heb nog de catalogus van vorig jaar, ik weet niet of er veel veranderd is, maar ze hebben o.a. leuke kleding Ja
EN mooie Freemax zadels, ik was direct verkocht van de zwart-blauwe!