Harry Hoevers, ervaringen. Wie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Navidad

Harry Hoevers, ervaringen. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 14:34

Ik weet niet of dit topic hier goed staat! Zo niet zal die dan aub verplaatst kunnen worden?

Gister ben ik voor het eerst met een 5 jarige van mij naar harry hoevers gegaan, En wat ik daar meemaakte? Me mond viel er van open! Wat een onwijs bijzondere man is dat zeg!! Ik keek er eigenlijk een beetje tegenop en vond het allemaal heel spannend, ik liep vast, doormiddel van verschillende blokkades. hij wist precies te vertellen hoe het paard in elkaar zat, en ook hoe ik mijn paard moest rijden. hij wist ook precies te vertellen op welke manier hij onder het werk uit kwam, en dat het alleaal toch geen zin had om hem daarop af te straffen allemaal. Met het "kraken" viel mijn mond spontaan open. die plekken die die vinden kon, waar een blokkade zat. Zo bijzonder gewoon, ik heb er geen woorden voor.

een maal thuis weer aangekomen, had ik een onwijs los paard, die even niet meer wist hoe blij die moest zijn doormiddel dat de blokkades weg waren!! Echt super, ik ga zeker nog vaker naar deze man toe, wil het zeker een keer in het half jaar gaan doen..

Wie heeft er nog meer zulke goede ervaringen met deze meneer?

ik heb trouwens een oud topic gevonden, maar vind het zonde om die weer omhoog te schoppen (is van 2006) dus vandaar hier even een ander topic.

Bramasole

Re: Harry Hoevers, ervaringen. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 15:30

Navidad: Heb zelf ook hele positieve ervaringen met Harry. Ik vind hem zeer goed met paarden om kunnen gaan, zaken opnoemen waarvan je denkt "hoe weet je dat" en een eerlijk man die zegt wat hij vind. Ook vind ik het goed dat hij met praktische tips aan komt, waar je echt mee verder kunt.
Toen mij paard erg ziek was, heb ik hem de oren van de kop gebeld maar het was nooit te veel, iets wat ik erg waardeerde.

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 15:34

Ja herkenbaar! Harry kwam altijd bij de eigenaresse van mijn vroegere 2 verzorgpaardjes.. We reden endurance en hij kwam meestal 2 weken voor wedstrijd standaard even langs.En later bij meer mensen op die stal die problemen hadden met hun paard.
Er stond bijv. een vrouw met een fries die liep in stal over dr heen, en ze kon niet opstappen. Heeft ie helemaal goed gekregen.
Ben ook altijd erg onder de indruk van hem geweest. En mocht ik ooit problemen met mijn eigen paard krijgen dan is hij zeker iemand die ik zou bellen.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:18

MD-->EA GZ Diensten

Unravelation

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:31

Hij heeft mijn paard ook eens behandeld en ik was ook stomverbaasd! Nadat hij 5 min met een hand om z'n rug en hals had gestaan zag je gewoon der ogen half dicht gaan en hij kon zo alles losmaken. Ze keek af en toe alleen om van 'he joh, dat deed zeer' maar ze gedroeg zich super. Hij kon inderdaad vanalles vertellen over m'n paard, maar hij zag ook zo dat mijn eigen nek vast zat en m'n bekken scheef staan. Dat van m'n bekken wist ik al van een fysio, maar dat hij dat zo even wist! Dat zie je echt niet zomaar. Hij heeft ontzettend veel gevoel voor paarden en hij doet heel veel goeds!

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 19:05

Mijn paard heeft hij ook al een paar keer gedaan!
Hij is echt heel goed alleen jammer genoeg heeft mijn paard nog ergens anders last van wat wij niet kunnen vinden.
Maar zodra ze daar was geweest liep ze echt super!!!!!!!!!!!!
Hij weet ook gewoon dingen die andere niet kunnen weten en wist ook te vertellen dat ik en Ti amo erg op elkaar lijken!
Als we er achter zijn wat ze heeft ga ik weer een keertje!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 19:33

ik heb die van mij vandaag weer op therapeutische basis rustig en recht rond gereden! Nou jullie mogen best weten.. hij heeft nog nooit zo lekker gelopen, zo fijn over zijn rug heen en toch aangesloten, mooi met zijn koppie laag, echt super gewoon. Ik ga morgen bellen voor een afspraak voor een ander paard die bij ons staat.

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:10

Geweldig dat er weer iemand is die alleen maar positieve ervaring heeft.. had eigenlijk ook niet anders verwacht Haha!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 08:57

ik heb ook alleen maar positieve berichten over hem Haha!
Hij doet zn werk echt super Ja

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 12:07

Het enige "negatieve" wat ik over hem hoor, is dat hij heel direct kan zijn. Persoonlijk vind ik dat alleen maar een compliment.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 12:19

Less schreef:
Het enige "negatieve" wat ik over hem hoor, is dat hij heel direct kan zijn. Persoonlijk vind ik dat alleen maar een compliment.

harry is zeker direct, en dat is zeker een compliment want, het doet je je eigen fouten inzien

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 12:44

Navidad schreef:
harry is zeker direct, en dat is zeker een compliment want, het doet je je eigen fouten inzien

Juist.

Esther_20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:46

Navidad schreef:
Ik weet niet of dit topic hier goed staat! Zo niet zal die dan aub verplaatst kunnen worden?

Gister ben ik voor het eerst met een 5 jarige van mij sinds wanneer heb jij weer paarden? Tong uitsteken naar harry hoevers gegaan, En wat ik daar meemaakte? Me mond viel er van open! Wat een onwijs bijzondere man is dat zeg!! Ik keek er eigenlijk een beetje tegenop en vond het allemaal heel spannend, ik liep vast, doormiddel van verschillende blokkades. hij wist precies te vertellen hoe het paard in elkaar zat, en ook hoe ik mijn paard moest rijden. hij wist ook precies te vertellen op welke manier hij onder het werk uit kwam, en dat het alleaal toch geen zin had om hem daarop af te straffen allemaal. Met het "kraken" viel mijn mond spontaan open. die plekken die die vinden kon, waar een blokkade zat. Zo bijzonder gewoon, ik heb er geen woorden voor.

een maal thuis weer aangekomen, had ik een onwijs los paard, die even niet meer wist hoe blij die moest zijn doormiddel dat de blokkades weg waren!! Echt super, ik ga zeker nog vaker naar deze man toe, wil het zeker een keer in het half jaar gaan doen..

Wie heeft er nog meer zulke goede ervaringen met deze meneer?

ik heb trouwens een oud topic gevonden, maar vind het zonde om die weer omhoog te schoppen (is van 2006) dus vandaar hier even een ander topic.

Harry is een goeie vent alleen (niet geheel verwonderlijk) heeft hij ook minder sterke momenten, ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat hij bij totaal verschillende paarden precies hetzelfde problemen aangaf, kan toeval zijn maar op mij kwam het toch iets anders over! Verder ben ik met spek daar ook geweest en wist wel hele wonderlijk dingen te vertellen, precies haar karakter en haar afkomst! ook helaas haar minder fijne verleden werd bevestigd Verdrietig !

Heb toendertijd ook zijn raad opgevolgd, beetje jammer als achteraf blijkt dat ze nog lichamelijk mankementen heeft die hij niet erkend heeft!

Maarja.....ben zeker een stuk wijzer van hem geworden.
Ook voor prive zaken, persoonlijk ben ik ook diverse malen bij hem geweest, werkt echt wel verhelderend.
Harry direct? van mij mag iedereen zo zijn, geen ruis op de lijn!

Ik heb sinds kort ook contact met iemand dichter uit de buurt, kan ook hele bijzondere dingen...als je meer info over hem wilt moet je me maar ff mailen of zo!
een tipje van de sluier: het is meteen zichtbaar dat het dier zich lekker voelt want het begin ala minute het stof uit de vacht te verliezen en krijgt een glans daar kan geen shine tegen op!!! en dat terwijl je er bij staat te kijken Afgod

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 21:58

had ik je niet verteld dat ik die dag naardat je bij mij was geweest (toen je effe aan kwam wippen toen ik aan het rijden was) ging kijken bij een 5 jarige? Haha! dat is haar geworden. dus dat is een. en heb nu nog een friese stermerrie erbij (voor de fok) en een bloedmooi fries veulen. Nu ben ik nog opzoek na een Hannoveraan (iig een merrie met duits bloed uit een goede foklijn) erin die al wat prestaties heeft gezet. Dus het is allemaal weer lekker op aan het komen, nadat ik besloten had om toen der tijd alles te verkopen. Kan het blijkbaar niet missen hehe. ga maar een keer mee naar beek (staan ze op het moment) kan je ze een keer zien. voor foto's pb me even! Stuur ik ze door of via hyves. nou goed meis ik spreek je vast nog wel en laat maar een keer weten.

maar goed weer even ontopic. dadelijk als het veulen gespeend is, ga ik ook eerst met de merrie naar harry toe voordat ik er weer mee aan het rijden ga!

Esther_20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 13:51

goed bezig wes!!
wil zeker een keer kijken in beek, ben benieuwd naar je wondertjes!!
maar kun je ze niet bij arno stallen?

tot gauw!!