Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Less schreef:Het enige "negatieve" wat ik over hem hoor, is dat hij heel direct kan zijn. Persoonlijk vind ik dat alleen maar een compliment.
Navidad schreef:harry is zeker direct, en dat is zeker een compliment want, het doet je je eigen fouten inzien
Navidad schreef:Ik weet niet of dit topic hier goed staat! Zo niet zal die dan aub verplaatst kunnen worden?
Gister ben ik voor het eerst met een 5 jarige van mij sinds wanneer heb jij weer paarden?naar harry hoevers gegaan, En wat ik daar meemaakte? Me mond viel er van open! Wat een onwijs bijzondere man is dat zeg!! Ik keek er eigenlijk een beetje tegenop en vond het allemaal heel spannend, ik liep vast, doormiddel van verschillende blokkades. hij wist precies te vertellen hoe het paard in elkaar zat, en ook hoe ik mijn paard moest rijden. hij wist ook precies te vertellen op welke manier hij onder het werk uit kwam, en dat het alleaal toch geen zin had om hem daarop af te straffen allemaal. Met het "kraken" viel mijn mond spontaan open. die plekken die die vinden kon, waar een blokkade zat. Zo bijzonder gewoon, ik heb er geen woorden voor.
een maal thuis weer aangekomen, had ik een onwijs los paard, die even niet meer wist hoe blij die moest zijn doormiddel dat de blokkades weg waren!! Echt super, ik ga zeker nog vaker naar deze man toe, wil het zeker een keer in het half jaar gaan doen..
Wie heeft er nog meer zulke goede ervaringen met deze meneer?
ik heb trouwens een oud topic gevonden, maar vind het zonde om die weer omhoog te schoppen (is van 2006) dus vandaar hier even een ander topic.