Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy schreef:Ik heb een soortgelijk probleem gehad met mijn paard en dat dus opgelost met de juiste instructie... wat verwacht je dan, dat mensen je gratis gaan helpen?
MarisCheyen schreef:idd. ik zou het gratis voor je doen.
ik doe mijn hobby voor fun niet voor Geld.
als ik dichter bij je zou wonen zou ik je zeker helpen
Groetjes
kingbilly schreef:geen geld om te lessen ? en wat dan als je pony een keer medische zorg nodig zou hebben ? Heb je daar dan wel een potje voor ? Klinkt zorgelijk
Wendy schreef:NH laten zitten? Volgens mij heb je het dan niet helemaal begrepen. Mits goed uitgevoerd kun je dit soort problemen uitstekend aanpakken met NH. De band met je paard zal er ook enorm sterk van worden
Wendy schreef:wat verwacht je dan, dat mensen je gratis gaan helpen?
DiegoWendy schreef:sommige bokkers zijn nou eenmaal geen geldwolven en komen graag iemand gratis helpen!
@ ts vind juist goed dat je hulp zoekt. Sommige dingen kan je nou eenmaal niet alleen oplossen. Vind jammer dat ik je niet kan komen
helpen, simpelweg omdat ik geen oplossing voor je probleem weet....
shera schreef:@wendy: volgens mij draaf je een beetje door.... Ts is op zoek naar iemand die haar wil helpen. Misschien vindt ze die op deze manier. Mensen die het niet gratis willen doen hoeven toch niet te reageren?
En als de pony de helper verwondt betaalt de ziektenkostenverzekering van diegene volgens mij gewoon...
Wendy schreef:shera schreef:@wendy: volgens mij draaf je een beetje door.... Ts is op zoek naar iemand die haar wil helpen. Misschien vindt ze die op deze manier. Mensen die het niet gratis willen doen hoeven toch niet te reageren?
En als de pony de helper verwondt betaalt de ziektenkostenverzekering van diegene volgens mij gewoon...
En die ziektekostenverzekering gaat het vervolgens weer verhalen op de aansprakelijkheidsverzekering van de TS.
Anyway: ik wens de TS veel succes, ik hoop dat ze er uit komt met haar pony.
Maar wees wel realistisch: voor echt goede hulp zul je waarschijnlijk moeten betalen helaas.
laurahi schreef:Dat word dan heus wel geregeld door de ziektenkostenverzekering.