GZ: adressen koetsiersbewijs omg. Roosendaal/Etten-Leur

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Viev1

GZ: adressen koetsiersbewijs omg. Roosendaal/Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 10:25

Hallo,

Ik wil binnenkort mijn koetsiersbewijs gaan halen.
Nu is mijn vraag of jullie nog adressen weten in omgeving Roosendaal, Etten-Leur waar dit wordt aangeboden? Ik heb alleen gehoord van Toon Jochems en menpark den Hil.
Waar hebben jullie je koetsiersbewijs gehaald en is het adres aan te raden?

Alvast bedankt!

ps. de Faq bij aangespannen rijden heb ik al doorgelezen, maar zie daar geen adressen in deze omgeving.

Breghje

Re: GZ: adressen koetsiersbewijs omg. Roosendaal/Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:27

Ik dacht dat als je op de site van het koetiersbewijs goed zoekt, daar ergens een lijst staat van mensen die het geven, met de plaatsnaam erachter. En ik dacht dat er bij ons in de buurt ook eentje zat, maar dat weet ik even niet zeker meer....

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 13:13

mijn vader heeft hem bij de menmoerhoeve gehaald (via toon jochems) erg aan te raden Ja

Viev1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 16:09

Breghje, op die site heb ik ook al gekeken, maar geen adressen hier uit de buurt gevonden.

Sammykuh, bedankt voor je berichtje! Toon Jochems is dus wel aan te raden? Weet jij toevallig hoe de prijzen bij hem liggen?

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 12:53

Horsy1 schreef:
Breghje, op die site heb ik ook al gekeken, maar geen adressen hier uit de buurt gevonden.

Sammykuh, bedankt voor je berichtje! Toon Jochems is dus wel aan te raden? Weet jij toevallig hoe de prijzen bij hem liggen?

prijzen weet ik niet zou je even bij hem moeten vragen. Mijn vader was er erg over te spreken. Ik zelf heb geen koetsiersbewijs. Heb het vanmijn vader geleerd. Vind het zonde van mijn geld om nu nog dat te gaan halen terwijl ik alles wat je daar leert toch al weet Knipoog