Gezocht een stukje weide of paddock met bomen voor merrie (onvruchtbaar) en jonge hengst (vruchtbaar). Goede afzetting voor de hengst van minimaal 1.50 hoog zeer gewenst, of de mogelijkheid deze aan te mogen leggen. Zomer en winter buiten kunnen staan, daarom wil ik liefst ook een paar stelcon betonplaten neer kunnen leggen. Zijn er geen bomen, is een schuilstal erg gewenst.
De hengst wordt niet gecastreerd, daarom wil ik liever ook niet dat er andere paarden bij ingeschaard worden. Het stelletje wil ik ook niet scheiden om bijvoorbeeld apart in te scharen in bestaande kuddes. Het zijn beide zeer lieve en rustige dieren.
Ik heb graag 7 dagen in de week toegang, van ca 5.30 's ochtends (voor mijn werk) tot 23.00 's avonds (na mijn werk)
Ik voer ze zelf (in de winter 's ochtends en 's avonds), koop liefst ook zelf hooi in, mest zelf mijn eigen stukje uit.
Rijbak en andere luxe hoeft niet
Droge opslag voor hooi, 2 stopkontactjes wel, schoon water ook,
uitrijmogelijkheden zijn een pré. Onder uitrijmogelijkheden versta ik redelijk rustige polderwegen met brede bermen of een fietspad.
in een straal van 20-25 km rondom Alphen aan den Rijn. Mag ook in de brede lijn van Alphen aan den Rijn naar Amsterdam liggen, hoofddorp, aalsmeer, haarlem etc horen ook tot de mogelijkheden
De paarden staan nu op 24/7 weidegang met schuilstal en betonnen uitloop, zomer en winter, gewoon lekker simpel. Maar helaas zonder uitrijmogelijkheden. Zoiets wil ik graag terug, maar dan met uitrijmogelijkheden. Het liefst niet al te duur.