Pensionstal/manege Arnhem ??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wishper

Pensionstal/manege Arnhem ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 21:02

Hallo Haha!

Ik zit met een probleem.
Ik ga waarschijnlijk voor mijn NAH een tijd naar revalidatie centrum Groot Klimmendaal in Arnhem, op de Heijenoordseweg 5.
Aangezien ik daar 1.5 uur rijden vandaan woon wil ik 1 van mijn paarden in de buurt van het revalidatie centrum op een stalling zetten.
Ik ben vandaag erheen gereden en heb wat maneges uit de buurt bezocht, maar helaas zijn deze niet te bereiken met de bus Huilen óf ik moet overstappen en een dik kwartier lopen (wat geen optie voor mij is want dan ben ik al moe).
Ik vraag me dus af of er geen pensionstalling of manege(die geen internet site heeft) in de buurt daarvan zit, die ik wél met de bus kan bereiken, zonder ver te hoeven lopen.

Of misschien een bokker uit de buurt met een stalletje vrij? Clown Haha!

Dit topic zal misschien niets opleveren, maar ik probeer het toch maar Vork

Deze stallen heb ik al bekeken:
De Waterberg
De Kemperberg
& stal Manour

Kusje

Mocca

Re: Pensionstal/manege Arnhem ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:32

[PP] > [EA-GZ]

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 19:01

Mag je je paard niet meenemen dan?

Wishper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 23:48

Nee ze hebben er geen stalling meer, is gesloopt.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 15:40

de meeste pensionstallen daar in arnhem zijn idd nie bereikbaar met ov.. Liggen allemaal in het buitengebied. de waterberg zou je kunnen proberen hoor. Want ik weet... dat er een lijnbus naar crematorium moscua gaat (das daar tegenover de ingang, in een zeistraat)

ik zal is even wat info voor je op gaan zoeken. je hoort nog van me want ik heb redelijk veel contacten in die buurt.

Wishper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 12:11

De waterberg heb ik gezien, vind het wel een leuke stal maar dan moet ik in totaal nog bijna 20 minuten lopen dacht ik, naar de bus, en van de bus naar de manege.

Navidad schreef:
ik zal is even wat info voor je op gaan zoeken. je hoort nog van me want ik heb redelijk veel contacten in die buurt.

Dankje ! Haha!

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 22:20

Lijn 3 alteveer (eindpunt) stopt vlakbij de Waterberg.. even de weg uitlopen en dan oversteken. Geloof niet dat ik daar ooit 20 minuten over gedaan heb hihi.. in 5 a 10 minuten is het makkelijk te doen. Let wel op dat er in Arnhem verschillende lijnen 3 rijden met een ander eindpunt. Je moet lijn 3 Alteveer hebben.

Wishper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 10:21

Het was dacht ik 13 minuten lopen, maar naar de bus toe vanuit klimmendaal was het ook 8 minuten Knipoog
Als ik verder niets kan vinden kies ik voor de waterberg, ookal is dat eigenlijk nog te ver lopen..