[Gez] Americo omg. Doetinchem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cavaliere

[Gez] Americo omg. Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 19:51

hallo bokkers.

ik hoop dat het hier goed staat, maar dit jaar moeten wij als eindopdracht op school de intocht van sinterklaas regelen in Doetinchem.
hiervoor hebben wij nog een Americo nodig, en zijn we op zoek naar iemand met een nuchtere schimmel voor zaterdag 15 november.

ik hoor het heel graag als iemand zo een paard heeft, en die een dagje aan ons zal kunnen lenen.

nog een vraagje Bloos sinterklaas had toch ook nog een ander paardje? weet iemand hoe die heet en wat dat voor een is, waar die voor dient?

alvast bedankt.
groetjes Stephanie Grootenboer
Graafschapcollege Doetinchem

GQMMS

Re: [Gez] Americo omg. Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 19:57

welke americo hebben ze vorig jaar gebruikt? miss. kun je de eigenaar opbellen/vragen.

en ja sint had nog een ponytje schimmeltje maar hoe die zo heet? maar die was volgens mij gewoon beetje als gezelschap voor americo

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 19:59

vorig jaar hebben wij het niet georganiseert, maar de officiele americo hier uit de buurt is dan al ergens anders geboekt.

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:02

mhmm, ja das minder zo weet ik er geen, maar eerder hadden ze bij manege nijhuis in eibergen een schimmel die ook wel eens diende als americo weet niet zeker of ze hem nog hebben en of dat nog kan maar je zou met hun contact op kunnen nemen Lachen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:14

stuur Scherps eens een pm... zij heeft een Americo staan Lachen

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:43

Wellicht heeft een dichtbijzijnde manege iets staan Knipoog? Ik heb wel vaker gehoord dat ze manegepaarden ervoor gebruiken Ja.

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 09:01

Op Manege Nijhuis in eibergen doen ze dit! Deze americo is het reserve paard van Sinterklaas. (Americo kan natuurlijk niet hele dagen achter elkaar optochten lopen). Ook kan er eventueel een 'kleine-americo' die jij bedoelt mee.
Een heel nuchter paard, dat al jaren mee loopt in verschillende dorpen! http://www.manege-nijhuis.nl