Nu de wedstrijden toch wat intensiever voor de deur staan en ik toch graag wat meer les wil, begin ik hierbij mijn zoektocht naar een fijne springinstructeur/instructrice. Ik heb nu wel les gehad van iemand, maar die heeft een vrij drukke agenda zodat ie maar 'sporadisch' tijd heeft voor andere, en ik wil eigenlijk toch wel consequent les. Ik zou dan ongeveer 1 keer in de 2 weken les willen, eventueel 1 keer per week, maar voorlopig is 1 keer in de 2 weken genoeg.
Ik wil voormezelf als doel stellen vooral het paard rustig in zn kop te krijgen in het parcours, aan gekke dingen laten wennen en tot ongeveer L niveau rijden, waarnaar ze naar alle waarschijnlijkheid een keer verkocht gaan worden.
We hebben thuis de beschikking over 2 buitenbakken (1 kleine dress. en 1 grotere springbak), de springbak beschikt over een aantal hindernissen en is een groot deel van de tijd fijn te rijden. Echter als het weer het niet toelaat hebben wij genoeg mogelijkheden om van overdekte accomodaties in de buurt gebruik te maken...

Groetjes, Melanie