Stalling Den Helder

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cream_1986

Stalling Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 11:12

Hallo,

Ik ben op op zoek naar stalling in of in de omgeving van Den Helder. Ik heb geen auto (nog niet in ieder geval) tot mijn beschikking, dus ik kan niet te ver. Alle suggesties zijn ook welkom.

Waar ik naar op zoek ben:
- Stalling voor een 10 jarige KWPN x Welsh ruin (zie profiel)
- Minimaal 4 uur per dag buiten met anderen
- Liefst inclusief voeren, buiten zetten en uitmesten
- Regelmatig voerschema en goed hooi (hij krijgt bijna alleen maar ruwvoer)
- Prijs rond de € 200,- per maand

Het belangrijkste voor mij is dat mijn pony het goed heeft, dat hij veel buiten staat. Ik ben niet elke dag in de gelegenheid om heen te gaan ivm studie. Dus, weet iemand een plekje voor hem, laat het mij weten! Ik heb geen haast, en voor een goede plek wil ik best op een wachtlijst staan.

Mvg, Nadine
http://www.vanbrederode-design.nl

Jessicauvita

Re: Stalling Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:08

Ikzelf sta met mijn paarden bij stal Tesselaar in Huisduinen maar daar moet je wel zelf uitmesten en buitenzetten.
Wel mooie ruime stallen, en de rijbak is altijd beschikbaar.
Volgens mij is er nu ook mogelijkheid om all in te staan, dacht iets rond de €220

Manege Bruin, ook all in, weet alleen net hoe duur het nu daar is geworden, ben der al een tijdje weg.

En bij manege Noorderlicht is het €150 incl. mesten, voeren, buitenzetten.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 22:34

En bij bruin komen ze in de winter alleen buiten als je ze er zelf uit doet en weer binnen zet. Met andere paarden samen is ook een heel geregel dan.

Tesselaar in de winter is hetzelfde verhaal toch? Uurtje buiten in de paddocks kan wel, maar 4 uur zal gezien het aantal paddocks en paarden echt niet lukken. En dan moet je ook echt nog zelf zorgen dat ze er in en er uit komen.

Misschien manege noot of noorderlicht? Daar komen ze in de winter volgens mij wel buiten Ja
Nu lopen ze allemaal iig nog buiten bij beide stallen Ja (kom er regelmatig om les te geven)

cream_1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 18:02

Ik heb er inmiddels eentje gevonden en gereserveerd! Vork
Slotje.