Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aletniessen schreef:
Ing__ schreef:Je zou van Loenen kunnen proberen, zitten vlak bij Monsour
Ing__ schreef:Geen idee, ff googlelen
En anders ff zoeken op in het telefoonboek, kost volgens mij iets van 200 euro per maand en de paarden gaan elke dag naar buiten en kunnen volgens mij ook winter en zomer 24/7 op de wei
Ing__ schreef:nee ik sta daar niet, maar weet van mensen die daar staan/ hebben gestaan
Ik sta zelf in Elst
Ing__ schreef:Moet je ff bellen
Suus_Boytje schreef:Ing__ schreef:Moet je ff bellen
Naar wie, het is nog niet zeker dat ik een eigen paard krijg, dus ik kan het nog niet gaan regelen enzo
dagmach schreef:Suus_Boytje schreef:
Naar wie, het is nog niet zeker dat ik een eigen paard krijg, dus ik kan het nog niet gaan regelen enzo
\
Fam.van Loenen,026-4424200,kunt ook gewoon een keer gaan kijken.Zomer/winterweidegang van het winter gaan de paarden 's avonds op stal.Buitenbak,paddock,sanitaire voorziening,warm/koud water en natuurlijk het allerbelangrijkste heeeeeel veeeeel bos![]()
Het is wel handig iets te regelen als je zeker weet dat je een paard gaat kopen.
Suus_Boytje schreef:Ik heb het gevonden!
Daar kan ik wel heen fietsen, weet iemand of daar plek is en wat voor dingen ze allemaal hebben, zoals wat voro grote stallen en voeren ze ze in de ochtend of moet ik dat zelf doen?
Ik denk dat ik hem daar ga stallen, maar dan heb ik iets preciesere informatie nodig
JECKYLL schreef:Je kunt ook even kijken bij pensionstalling de menthenberg, zit bovenaan de bakenbergseweg. Dat is ongeveer hetzelfde idee als bij van Loenen. Ook in de zomer 24uur per dag op het land en in de winter eind van de dag op stal. Waterberg zit ver boven jou aangegeven prijsklasse, maar die hebben idd nog plek zat!
dagmach schreef:JECKYLL schreef:Je kunt ook even kijken bij pensionstalling de menthenberg, zit bovenaan de bakenbergseweg. Dat is ongeveer hetzelfde idee als bij van Loenen. Ook in de zomer 24uur per dag op het land en in de winter eind van de dag op stal. Waterberg zit ver boven jou aangegeven prijsklasse, maar die hebben idd nog plek zat!
Heb gehoord dat deze pensionstalling ermee op gaat houden?Of is dat slechts een gerucht?
Weet jij daar iets van?