Ik ben op zoek naar een ruitersportwinkel in België of in Nederland, maar dan liefst een beetje in de buurt van de grens Zelf ben ik nogal groot, en dus op zoek naar een winkel waar ze extra lange rijbroeken verkopen.
Kerckhaert ben ik persoonlijk niet zo van te spreken. Duur en ze hebben niet zo heel veel gerief En al zeker geen extra lange rijbroeken De anderen ga ik eens opzoeken Bedankt!
Hoi, Ik woon in Groningen en heb ruime keuze aan rijbroeken, echter wel veel goedkoper dan in de reguliere winkels. Heb wel een winkel maar wil gewoon voor leuke prijzen dingen aan kunnen bieden. Kijk maar eens in mijn album (zie onderschrift). groetjes, Agnes
wij! we verkopen Horka, die hebben extra lange broeken pb maar met je wensen, dan kijk ik eens wat we voor je kunnen inkopen (moeten toch eind deze maand bestellen)
jij bestelt, wij melden als het binnen is, je komt even langs voor een pasbeurt en dan beslis je zelf of je de broek wil of niet er zit helemaal geen aankoopverplichting aan vast als je bij ons ter plekke komt passen (als we moeten opsturen is het iets anders, maar dan kan je nog probleemloos retourneren en krijg je je geld terug)