Ik heb zeer goede ervaringen met AnimAll. Ik heb (tot nu toe) de cursus Ziekten van het paard en Algemene paardenkennis gedaan. Het wordt allemaal goed uitgelegd en ik dacht dat ik al een heleboel wist, maar zelfs bij de algemene paardenkennis kwam ik nog een heleboel te weten. Wat ik zeer leuk vond is dat ik nu veel beter besef wat mijn paard ziet en hoort waardoor ik nu snap waarom het paard dat ik rij soms van dingen kan schrikken. Ik ga nu anders met hem om en ook kan ik door het hoofdstuk gedrag beter inschatten hoe ik een paard moet benaderen. Ook de cursus Ziekten van het paard was zeer zeker de moeite waard! Ik weet nu dat mijn paard niet mag hoesten en wat bijvoorbeeld mok is en wat ik zelf kan doen als behandeling. Ik vond het best veel geld, maar één keer de dierenarts laten komen en je bent het ook kwijt. Zo heb je er veel meer aan. Hanna vertelt het duidelijk en laat veel plaatjes zien. Er is genoeg ruimte voor vragen en de inwendige mens wordt goed verzorgd (vooral de snoepjes op tafel zijn errug lekker!!). Ik ben dus zeker van plan om meer cursussen te gaan doen.