Vereniging met clubles voor volwassenen omgeving Sprundel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

maxxlover

Vereniging met clubles voor volwassenen omgeving Sprundel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 12:13

Hallo,

Ik woon sinds kort in Sprundel en ik zou graag lid willen worden van een vereniging of manege waar ik met mijn eigen paard gezellige clublessen kan rijden.
Nu mijn paard achter het huis staat en ik de gezelligheid van een stal moet missen vind ik het leuk om eens in de week een les te rijden en tegelijk een leuk contact te hebben met de mensen.
Ik heb al een beetje rondgekeken op internet, maar de meeste maneges of verenigingen geven alleen kinder lessen. Ik ben 45 jaar en ben op zoek naar een les voor volwassenen.
Ik ben wel in het bezit van een trailer dus ik hoef er niet lopend naar toe te kunnen.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

sammykuh

Re: Vereniging met clubles voor volwassenen omgeving Sprundel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 16:27

maxxlover schreef:
Hallo,

Ik woon sinds kort in Sprundel en ik zou graag lid willen worden van een vereniging of manege waar ik met mijn eigen paard gezellige clublessen kan rijden.
Nu mijn paard achter het huis staat en ik de gezelligheid van een stal moet missen vind ik het leuk om eens in de week een les te rijden en tegelijk een leuk contact te hebben met de mensen.
Ik heb al een beetje rondgekeken op internet, maar de meeste maneges of verenigingen geven alleen kinder lessen. Ik ben 45 jaar en ben op zoek naar een les voor volwassenen.
Ik ben wel in het bezit van een trailer dus ik hoef er niet lopend naar toe te kunnen.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

bij de ponyclub in princehagen (niet heel ver er vandaan dus) hebben ze tot 18 jaar kinder pony club en vanaf 18 jaar paardenclub zegmaar rijden veel 'oudere' mensen bij mijn moeder heeft daar een hele tijd gereden en ik toen nog bij de ponys miss kun je daar een kijken

maxxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 22:46

kan je me ook een adres geven dan kan ik daar eens gaan kijken. Alvast bedankt

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 09:29

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 09:30