Wie kan voor mij een fotoboek maken?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Wie kan voor mij een fotoboek maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 16:15

Gisteren waren mijn man en ik vier jaar getrouwd.....en nog steeds heb ik de trouwfoto's op een cdrommetje staan waar dus niets meer mee gedaan is. Reuze jammer want we hebben best heel mooie foto's. Het zijn er zo'n 300 waarvan ik er zelf zo'n 110 echt de moeite waard vind. Ik ben al aan het tobben geweest met een kruidvat/hema boek maar ik kom er niet uit, vind het er gewoon ook echt niet uitzien!!!

Ik zou het leuk vinden om sommige foto's ook wat bewerkt te hebben, qua formaat, uitgesneden, filter etc. Ik kan daar dus helemaal niets van.

Onze huwelijksreis heb ik een scrapbook van laten maken, op zich erg leuk maar niet voor de huwelijksfoto's zelf, daar wil ik iets luxers van hebben.

Dus kom maar op, wil graag weten wat je ongeveer van plan bent en uiteraard ongeveer de kosten ervan!

LovesHerPony

Re: Wie kan voor mij een fotoboek maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 16:53

Als je in de buurt woont kom ik graag helpen, maar ja dan is de vraag waar woon je ?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 16:56

In Bergambacht maar zoek eigenlijk gewoon iemand aan wie ik de CD rom kan geven en daar iets leuks/aparts meedoet. Ik zit zelf ook niet bijzonder ruim in mijn tijd namelijk....

Voorbeeldfoto voor wat betreft lichtval, kwaliteit etc.:

Afbeelding

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:11

nameless op bokt doet het volgens mij ook, je kan haar even eenberichtje sturen voor informatie

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:59

Ik kan je evt. wel helpen, alleen niet in deze periode. Pas na September zou ik wat meer tijd vrij hebben Knipoog

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 18:02

Je kan het ook via de Aldi doen, werkt er goed. Mijn moeder is totaal niet technisch en haar is het daarmee gelukt. De boeken worden ook erg mooi!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 22:11

Wil je het echt ingeplakt of niet? De fotoboeken van TNT of Hema zijn namelijk echt van goede kwaliteit! Wij hebben dat voor de 80jarige verjaardag van mijn oma gedaan en het zag er echt prachtig uit! Dan kun je ook bepaalde filters ed er over heen zetten en verschillende kaders!

strawberrys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 16:37

wil je alleen je fotos bewerkt hebben met ranjes,kaders,wazige stukken, achtergronden of afgedrukt en dan in een album plakken...

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 17:32

Het liefst gewoon helemaal kant en klaar, dus ik lever een CDrommetje in en iemand gaat daarmee aan de slag tot en met het uiteindelijke afdrukken in een album....denk ook dat dat het handigst is of niet?

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 20:34

Wil je dan een album met ingeplakte foto's (die je dus ook met kaders, randje eraf, kleurtje erachter, enz kunt doen) of een gedrukt fotoalbum (dat dus op de pc gemaakt is)?