Voor een foto sessie ben ik dringend op zoek naar een bruin paard met zwarte manen dat in een aangewezen stal kan plat / dood liggen op commando. Wie kan mij helpen. Gr Marianne
het moet een foto zijn dat het paard in zijn box dood is gegaan door een hart stil stand, ziekte, vergiftiging of zoiets. Ik had ook gedacht om dit bij diensten neer te zetten, maar hier komen vooral mensen die specifiek bezig zijn met vrijheidsdressuur.
geheel plat, het is voor een blad waar een paard is dood gegaan in zijn box na een race op de renbaan. Is dit dus doping en heeft hij te veel gehad of is hij gewoon op een natuurlijke dood gestorven.
Als het niet per sé een bruin paard hoeft te zijn kan je misschien eens contact opnemen met Cindy (horseloverc @ bokt) Zij heeft een Fjord en die kan echt de raarste kunstjes en zo ook plat liggen Ik geloof dat hij zelfs met zn pootjes omhoog kan liggen op zn rug haha
De datum staat voorlopig op donderdag 18 september gepland. ik heb zelf genoeg kleuren, maar geen bruin met zwarte manen en die moeten ze echt hebben. dit is het paard waar het om gaat