Leuke vereniging of manege omgeving Sprundel

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

maxxlover

Leuke vereniging of manege omgeving Sprundel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 19:30

Hallo,

Ik woon sinds kort in Sprundel en ik zou graag lid willen worden van een vereniging of manege waar ik met mijn eigen paard gezellige clublessen kan rijden.
Nu mijn paard achter het huis staat en ik de gezelligheid van een stal moet missen vind ik het leuk om eens in de week een les te rijden en tegelijk een leuk contact te hebben met de mensen.
Ik heb al een beetje rondgekeken op internet, maar de meeste maneges of verenigingen geven alleen kinder lessen. Ik ben 45 jaar en ben op zoek naar een les voor volwassenen.
Ik ben wel in het bezit van een trailer dus ik hoef er niet lopend naar toe te kunnen.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

fashiondoll

Re: Leuke vereniging of manege omgeving Sprundel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 16:42

Hooi, Knipoog
Ik weet niet of Etten-leur te ver is, maar daar staat een leuke manege waar ze les geven aan volwassenen dat is altijd 's avonds. Het heet manege de Belle, de lessen zijn op dinsdag woensdag en vrijdag avond, die lessen beginnen vanaf 7uur het zijn lessen van een half uur maar je kan ook een uur rijden. Even bellen voor meer informatie. Ben zelf op die manege pensionklant.
Succes!

fabiolak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 21:30

Grappig. Ik help daar op donderdag de gehandicapte mensen bij het paardrijden. Is inderdaad een leuke manege. Is niet zo ver van Sprundel vandaan.

Waar kom je vandaan? Ik woon sinds kort in Rijsbergen. Mijn pony staat in Ruchpen. Heb daar ook les (wel op een andere pony, want heb zelf een shet Haha! Ik ben 36 en iets te groot voor dit dier)

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 22:24

TAO-->EA-GZ Diensten

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 14:00

maxxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 21:27

fabiolak schreef:
Grappig. Ik help daar op donderdag de gehandicapte mensen bij het paardrijden. Is inderdaad een leuke manege. Is niet zo ver van Sprundel vandaan.

Waar kom je vandaan? Ik woon sinds kort in Rijsbergen. Mijn pony staat in Ruchpen. Heb daar ook les (wel op een andere pony, want heb zelf een shet Haha! Ik ben 36 en iets te groot voor dit dier)

Ik kom uit Zoeterwoude, bij Leiden.

Daar waren we lid van een vereniging die op vrijdagavond clublessen gaf voor jong en oud. Het gaf een echt clungevoel. Elke vrijdag sprak je dan je clubgenoten en zo blijf je ook een beetje op de hoogte van elkaar. Je kon kiezen welk lidmaatschap je wilde, actief of niet-actief. De actieve leden betalen een hoger bedrag omdat deze de lessen mee rijden

Hier worden alleen maar lessen gegeven aan de ponyleden volgens mij. Je kan wel op een manege lessen tussen de volwassen, dat vindt ik ook prima, maar dan betaal je per les en niet gewoon een jaarlidmaatschap en aangezien ik ook gewoon prive les heb en lid moet zijn van een vereniging omdat ik wedstrijden rij gaat dat wel snel oplopen. Ik vind het jammer dat clubles voor jong en oud hier zo onbekend is.

maxxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 21:28

Hallo bedankt voor jullie berichten. Ik kom zeker bij jullie allemaal even kijken op de manege om te kijken waar ik het leuk vind.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:51

Gewoon overal eens gaan kijken, je eigen indruk is altijd de beste Lachen We hebben trouwens ook een rijvereniging.