Ik ben op zoek naar het telefoonnummer van Frans Josef van Rijssen (als ik zijn naam zo goed schrijf...) Ik heb wel een telefoonnummer, maar dat lijkt niet meer in gebruik te zijn. Ik zou graag een juist telefoonnummer van hem hebben om een afspraak voor mijn paarden te maken. (ervan uitgaande dat hij nog gewoon hoefsmid is...) Alvast bedankt!
dan moet je even naar Fransisca bellen van Ed Gosen die heeft zijn nummer ***
Dank je. Ik had het nummer inmiddels via pb ook al gekregen, maar dat was hetzelfde nummer als ik al heb en waar ik hem dus niet op kan bereiken. Ik zal het Francisca eens vragen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-09-08 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tel-nr verwijderd. Is per pb op te vragen :)
Ik heb inmiddels van verschillende mensen zijn nummer gekregen en dat is steeds hetzelfde nummer als ik al van hem heb. Zal hem ook maar eens een sms sturen dan, dan vraag ik hem mij wel terug te bellen... Hoe lang duurt dat meestal voordat ie terug belt?
Hij doet bij jullie de paarden ook toch? Wanneer komt hij weer bij jullie? Mijn vraag is of hij bij ons de paarden ook kan komen doen... Kwam eerder ook altijd bij ons op stal, wil hem graag weer als hoefsmid...