Groom gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sandrina

Groom gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 17:38

Tijdens de paarden4daagse in Zorgvlied. di 16 totmt vrij 19 september 2008
Ik ga met mijn hafje aangespannen mee doen aan de 4daagse van Zorgvlied, maar ik heb nog geen groom gevonden. Er is nog iemand in de groep, maar die rijdt Onder-Het-Zadel.
Is er iemand die in de buurt woont van Zorgvlied, Wateren, Noordwolde, Appelscha etc die met mij mee wil rijden? We kunnen starten vanaf 12.00 uur (en dat doen we graag, dan heb je nog wat aan je dag) We willen niet haasten, maar rustig rijden. De route is ± 25 km per dag.
Als je dat liever hebt, kan je ook in ons tentje slapen. Je moet dan wel zelf voor slaapspullen zorgen. Wij logeren op een camping in de buurt (1 km van Groot Bartje = startterrein)
Wij zorgen voor warm eten, ontbijt en lunch.
Leeftijd van de persoon maakt niet uit: wij zijn 50 en 42, je moet wel een beetje verstand van het tuig hebben, mensen met een menbewijs genieten voorkeur, maar is absoluut niet noodzakelijk.
Als je maar een of twee dagen kan, geef je toch op; zoals jij kunnen er meer zijn en dan heb ik toch 4 dagen achtereen een groom!
Ik hoop dat deze oproep resultaat geeft.

Tanja

Re: Groom gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 21:32

AR-->EA-GZ Diensten

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 10:21

Dat is vervelend als je geen groom heb. Vorig jaar deden er wel een heel stel shetaanspanningen mee zonder grooms. Ik rij normaal ook altijd zonder groom maar de vierdaagse met.
Ik zal hier en daar eens horen of iemand een dagje of meer mee wil rijden.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 10:51

Napie schreef:
Dat is vervelend als je geen groom heb. Vorig jaar deden er wel een heel stel shetaanspanningen mee zonder grooms. Ik rij normaal ook altijd zonder groom maar de vierdaagse met.
Ik zal hier en daar eens horen of iemand een dagje of meer mee wil rijden.

Dat zou fijn zijn, dank je.

xZingaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 21:03

Helaas dat je nog geen groom hebt, zal wel even rondkijken voor mensen.

Zelf rijdt ik ook mee met de 4-daagse =)

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 14:07

op zich zou ik het wel willen doen, mits jullie eventueel mijn treinkosten willen vergoeden. ik heb niet heel veel verstand van mennen maar vind het wel een uitdaging om het te leren. ik ben 35 jaar oud en zit al heel mijn leven in de paarden. laat maar horen of je het wat vind

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 14:59

lonneke schreef:
op zich zou ik het wel willen doen, mits jullie eventueel mijn treinkosten willen vergoeden. ik heb niet heel veel verstand van mennen maar vind het wel een uitdaging om het te leren. ik ben 35 jaar oud en zit al heel mijn leven in de paarden. laat maar horen of je het wat vind

Je eten, drinken en slaapplaats worden al betaald en nu ook nog de treinkosten erbij? Nou, nee dat vind ik te veel van het goede, laat maar horen wat je ervan vindt.