Imker: ik wist niet dat jij in elk paarden koppie kon kijken!..
Die van mij loopt in de opfok! ik doe er normaal niks mee, en als ik 1 x per week een half uurtje/uurtje voor hem zelf wilt hebben dan doe ik dat!!..Het is nog altijd MIJN paard, en ik ga er mee om op de manier hoe IK dat wil..
En wat bedoel je met verknipt??
Ik kan je wel verzekeren, dat ik de braafste jaarling heb die in de hele kudde loopt!..dus een beetje aandacht is niet gek!!..
En vrijheidsdressuur kan je op veel verschillende manieren doen!..flamen, nee schudden, dingen vast houden en los laten..
Hij is niet voor niks zo gek op mij, hij komt niet zomaar gelijk naar mij toe met een hinnik, Als hij zich hier aan zal ergeren was hij heus niet zo blij naar mij toe gekomen maar weg gegaan, paarden geven duidelijk aan wat ze wel en niet willen!!!!!!..
Je moet niet een conclussie trekken!. ik vraag hier niet om JOU'N mening maar om iemand die mij wilt helpen!!..als ik om advies had gevraagt was de titel wel anders geweest!
En als je het allemaal zo beter weet, dan weet je ook dat een stal een gevangenis is voor paarden, paarden horen lekker buiten telopen 24/7 met een schuilstal!!..En als je ze helemaal paard wil laten, Dan moet je er ook niet op rijden, en mee wandelen, en mee de sport in, en etc etc etc! dus kijk eerst naar je eigen voor dat je over een ander praat
Dankje!..