Gietvloer/bodem trailer vervangen (Zuid-Holland)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zilly

Gietvloer/bodem trailer vervangen (Zuid-Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 11:15

Best Bokkers,

Ik ben op zoek naar een bedrijf die voor een leuke prijs de gietvloer van mijn trailer kan vervangen. Mag evt. ook buiten regio Zuid-Holland zijn, maar niet veeels te ver rijden vanaf Zoetermeer (max. 1 uur).
De gietvloer in mijn trailer moet vervangen worden, deze is namelijk 'op' en brokkelt af. Tsja raar verschijnsel hé Verward Ik ben zelf niet handig genoeg om zelf de vloer te vervangen, en laat dat eerlijk gezegd ook aan een prof over Knipoog De ondervloer van mijn trailer is vorig haar gekeurd en goed bevonden, maar er bestaat natuurlijk altijd een kans dat deze ook niet meer goed is doordat mijn gietvloer 'lekt'. Daarom ben ik opzoek naar een bedrijf wat mij niet al teveel geld gaat kosten. Heb verschillende bedrijven gebeld (Vollebregt, Inducar, de Boer Berkel) maar die zijn of té duur (lees: €800 voor alleen de gietvloer of rubberen matten, laat staan als ook nog de vloer vervangen moet worden Nagelbijten / Gniffelen ) of ze doen het helemaal niet.
Ik hoef niet per sé een rubberen gietvloer, rubberen matten mag ook Ja

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!

Lianne1

Re: Gietvloer/bodem trailer vervangen (Zuid-Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:12

Misschien dat Vervloed het ook doet Knipoog
Zit in Nieuw- Vennep

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:19

Rubbermatten zou ik je erg afraden, er komt altijd vocht onder en eigenlijk moet je ze elke keer optillen en ophangen om de vloer te laten drogen.
Wij hebben van onze grote/brede 2-paards trailer vorige maand zowel vloer als goetvloer laten varvangen, en waren € 500,= kwijt bij kontante betaling. (AHW Opende, Groningen)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:20

Je zou Van der Horst in Montfoort eens kunnen bellen, ik heb daar goeie ervaringen hoewel ik uiteindelijk mijn trailer toch ingeruild heb voor een nieuwe.

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:20

wij hebben een rubberenmat, maar die mat zit helemaal geplakt en ook aan de zijkanten met kit afgewerkt. Hierdoor heb je totaal niet het probleem van laten drogen. Je kan hem dan niet eens optillen.

Tricky_Dicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 01:00

wellicht kun je hier wat mee...??

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:36

TAO --> EA-GZ