Omdat mijn paard erg last heeft van de vliegen op dit moment, ben ik op zoek naar een vliegen-uitstapdeken. Weet iemand waar deze (nog) verkrijgbaar zijn? (Het vliegenseizoen is voor de leveranciers zo goed als afgelopen en niet iedere ruitersportzaak heeft ze in hun assortiment)
begrijp niet goed waarom alleen een vliegen nierdeken ? komen bij jouw paard alleen vliegen op zijn billen ? is het om echt mee te rijden ? heb evt nog een grote deken liggen 7,50 zondr hals ook zonder uitsnijding deze kan dan tussen zadel en dek weet niet of je daar wat aan hebt >?
de enigste alleen billen dekens die ik heb zijn voor het mennen
Mijn paard heeft een staartverlamming en ja, de vliegen landen dus op haar billen en daar kan ik er niet altijd bij! Op haar hals kan ik ze zo wegjagen!
Tijdens het rijden zelf hebben we er niet zo'n last van, maar op het moment dat we uit gaan stappen, landen de vliegen op mijn paard haar warme billen en kan ik er niet altijd bij. De vliegen zijn op dit moment erg vervelend en prikken of bijten op het moment zelfs!
Vandaar dus mijn zoektocht naar een nierdeken (billendeken) tegen de vliegen!
Je kan ze bij de hypo winkels kopen. Bij Hors plaza hebben ze nog wel een aantal van zulke dekens liggen. Op de site www.clubhypo.nl zie je alle vestigingen.
Ik heb de mijne bij hypobrabant gekocht (St. Willebrord)
Dat is er een met afneembare hals en hij kostte me toen ongeveer 60 euro. eertjuh @ bokt werkt er, je kan haar eventueel een pb sturen om te vragen of ze nog op voorraad zijn