Ik ben op zoek naar een stalling in omgeving Amsterdam die niet extreem duur is. Nu had ik de naam Stal Roest horen vallen, maar k kan niets op internet vinden over deze stal. Geen site, geen tel.nr en dus ook geen verdere info. Ik hoop dat iemand van jullie mij iets over Roest kan vertellen, en dan vooral de faciliteiten, de prijs en de sfeer. Als iemand een telefoonnummer heeft ben ik daar ook blij mee, dan kan ik zelf even informeren. Ik hoor het graag!
Btw, als jullie andere suggesties hebben in (de omgeving van) Amsterdam; graag! Ik woon in Amsterdam Watergraafsmeer en het gaat om een merrie van 1.60m, 11 jaar. Ze is nog niet van mij, maar ik wil haar graag kopen: ze is een 'ex'verzorgpaard van me wat bij de huidige eigenaars helaas niet goed (genoeg) behandeld wordt. Weidegang is uiteraard belangrijk en een btje goede uitrijmogelijkheid ook. Ook boeren met een stuk gras en een (schuil)stal over is goed, als mn beestje maar een lekker plekje heeft wat makkelijk bereikbaar is voor mij... Alle suggesties zijn heel erg welkom!