Hallo,
Ik ben opzoek naar een enthousiaste instructeur (trice) in de omgeving van Deventer - Schalkhaar, om mij en mijn Haflinger verder op te leiden in de dressuur, minimaal tot het Z. Het liefst zoek ik instructie met zelf ervaring in de (hogere) dressuursport en die het een uitdaging vind het beste uit mijn Haflinger naar boven te halen. Ik zal even wat vertellen over Mirna, mijn Haf. Ze is 6 jaar oud en nog niet zo heel fanatiek gereden. Ze heeft wel een IBOP (rijproef) gelopen en heeft hier goed gepresteerd, AA 99 punt (dacht dat je 100 punt kan behalen?). Dus ze kan een nette B proef lopen. Ze is alleen al een jaar niet gereden, maar alleen mee gefokt. Dus ik ben het weer rustig aan het opbouwen. Ze is erg ijverig en goed aan de hulpen. Ik wil ook gaan starten met Mirna in de dressuur. Ik heb me al opgegeven voor 3 wedstrijden in de B, van de Haflingerclub.
In mijn profiel staan een aantal foto's van Mirna (van de Wortel) op de Nationale keuring dit jaar.
Lijkt het je wat, mag je me mailen naar: m.wiertsema@home.nl of via dit forum een pb berichtje sturen.
Alvast bedankt!
Vr. gr. Melina Wiertsema