Voor zover ik weet is er niet echt een passervice voor Boomloos. Voor bijvoorbeeld de Ghost, de Freeform of de Startrekk kun je Buitenzinnig bellen maar of ze echt ook komt passen.........dat vraag ik mij af hoor.
Ik doe het zelf wel met op dit moment 3 merken, de Ghost, de Freeform en de Duk's. Ik wil zelf zo veel mogelijk merken bij elkaar hebben, kan wel aan nog meer merken komen maar ja, ik moet ieder zadel zelf ook kopen en een passervice levert totaal niets op, dat kost dus alleen maar geld.
Ik zie trouwens dat je in Huizen woont dus voor mijn passervice is dat sowieso niet te doen, ik woon in Mantinge, Midden Drenthe
veel te ver rijden voor mij dus, dat zou voor jouw ook veel te duur worden aan kilometer vergoeding alleen al.
Verder zou ik in jouw buurt helaas ook geen boomloos passervice weten 
Sting, ik ga je terug fluiten
Dat boomloze zadels altijd passen is absoluut niet waar
Op mijn tank lijken alle boomloze zadels wel te passen alleen hij weigert er mee te lopen omdat het gewoon niet goed ligt.
Op dit moment liggen alle 3 mijn testzadels bij een Bokker, guess what? ze passen alle 3 niet
Fabel dus, ook Boomloos moet gepast worden en past zeker niet altijd. Het is alleen wat makkelijker te passen voor mensen zelf thuis hoewel je dan nog steeds enig verstand van de ligging van zadels, de paardenrug en eigenlijk het hele paardenlijf moet hebben (vind ik)