passervice voor boomloos

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cherish

passervice voor boomloos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 18:00

Hallo,

weet iemand een soort van passervice voor boomloze zadels?
dus dat iemand met meerdere boomloze (barefoots) langs komt en kijkt welke t best ligt..
dus zoek geen testzadel maar echt een passervice aan stal.

gr. Cherish

Black_White

Re: passervice voor boomloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 18:05

ik het trekking saddles ooit langs laten komen voor een startrekk. Of ze ook barefoot doet weet ik niet moet je even op haar site kijken. www.trekkingsaddles-webshop.com is het geloof ik, anders even googlen.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 20:39

Passervice gezocht dus HAR-->EA-GZ Diensten.

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 18:43

weet niemand iets???

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 20:29

De meeste boomloze zadels hebben maar 1 maat (of verschillende ruiter-maten), en passen, omdat ze boomloos zijn, vrijwel altijd. Heb ik me laten vertellen Haha!.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 20:37

Voor zover ik weet is er niet echt een passervice voor Boomloos. Voor bijvoorbeeld de Ghost, de Freeform of de Startrekk kun je Buitenzinnig bellen maar of ze echt ook komt passen.........dat vraag ik mij af hoor.
Ik doe het zelf wel met op dit moment 3 merken, de Ghost, de Freeform en de Duk's. Ik wil zelf zo veel mogelijk merken bij elkaar hebben, kan wel aan nog meer merken komen maar ja, ik moet ieder zadel zelf ook kopen en een passervice levert totaal niets op, dat kost dus alleen maar geld.
Ik zie trouwens dat je in Huizen woont dus voor mijn passervice is dat sowieso niet te doen, ik woon in Mantinge, Midden Drenthe Clown veel te ver rijden voor mij dus, dat zou voor jouw ook veel te duur worden aan kilometer vergoeding alleen al.
Verder zou ik in jouw buurt helaas ook geen boomloos passervice weten

Sting, ik ga je terug fluiten Haha!
Dat boomloze zadels altijd passen is absoluut niet waar Op mijn tank lijken alle boomloze zadels wel te passen alleen hij weigert er mee te lopen omdat het gewoon niet goed ligt.
Op dit moment liggen alle 3 mijn testzadels bij een Bokker, guess what? ze passen alle 3 niet Clown Fabel dus, ook Boomloos moet gepast worden en past zeker niet altijd. Het is alleen wat makkelijker te passen voor mensen zelf thuis hoewel je dan nog steeds enig verstand van de ligging van zadels, de paardenrug en eigenlijk het hele paardenlijf moet hebben (vind ik)

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 22:02

ja daarom wil ik graag dat iemand komt om ze te passen omdat ik dus zelf niet super veel verstand daar van heb en ik gewoon zeker wil weten dat die past, geloof ook niet dat die ieder paard past.
heb al weken geen zadel op me paard kunnen leggen omdat het boomzadel wat ik nu heb gigantische drukkingen heeft gegeven, terwijl ik die heb laten aanpassen voor haar.

vandaar dat ik niet weer een zadel wil dat niet goed ligt, en een nieuwe boomloos kost niet niks vandaar dat ik iemand zoek die er verstand van heeft en wil kijken.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 23:00

Heb je niet een verkooppunt van Barefoot bij jou in de buurt zitten? Die zitten door heel Nederland, misschien willen die wel komen passen.
Kijk eens op de site van pmarena, daar staan alle verkooppunten op: http://www.boomloosrijden.nl dan bij Bestel-info kun je verkooppunten aanklikken.

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 14:43

de dichtsbijzijnde is in scherpenzeel alleen is die vrouw nu voor een paar weken in t buitenland, dus dat is niet handig.

heb ook andere gemaild maar die zijn allemaal rond de 100 km van mij woonplaats..

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:14

Ja dat is idd wel erg ver. Don van Buitenzinnig is nu ook op vakantie maar die kan je vanaf Woensdag weer mailen en bellen, wellicht bij haar eens proberen?

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 20:13

en dat is ook een erkende barefoot verkoper?
waar is dat dan?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 20:22

Nee geen barefoot, Don verkoopt Ghost, Freeform en Startrekk.
Don en Ron wonen in Bergschenhoek als ik het goed heb. Hun website: www.buitenzinnig.nl ze zijn zéér kundig maar verkopen geen Barefoot. Maar als ik het dus goed begrijp zoek je alleen Barefoot? voor zover ik weet is er geen brefoot passervice maar dat kun je natuurlijk gewoon even aan Bianca (Pmarena hier op Bokt) van Barefoot vragen.
Maar je hebt het over een erkende boomloos verkoper? Waar zou die dan erkend in moeten zijn? (wij boomloosverkopers mogen gewoon gaan verkopen, hebben we geen diploma oid voor nodig)

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 21:05

ja zoek echt alleen barefoot.
heb de site van boomloosrijden al gemaild maar die reageren niet.

met erkend bedoel ik aan boomloosrijden aagesloten

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 22:13

Ah, dan zoek je dus niet een boomloos passervice maar een Barefoot passervice (BF is niet het enige boomloze zadel Haha! )
Maar heb je haar dan al hier een pb gestuurd? Wellicht heeft ze problemen met haar email en reageert ze wel op pb's?