Ik ben op zoek naar een nieuw zadel en wilde dus iemand laten komen die veel zadels heeft en ook veel kwalitatief goede zadels. Dus goede zadels en een breed assortiment. Daarnaast een kundig iemand die mee de zadels past.
Wie kan ik dan het beste laten komen in Brabant (Breda)
drunes ruiterhuis heb ik slechte ervaring mee heb wel goede ervaring met tweespan. komen uit friesland maar hebben goede zadels. heb er een fryso zadel van maar ze hebben ook andere zadels. bij het kopen van een zadel wordt geen reiskosten verrekend.
van hyporama hebben ze (geloof) in rotterdam een grote zaak met zadels ook het passen.
verder kan je ook eens bij superhorse kijken. komen ook passen en vrouwtje heeft speciale papieren ervoor. ook allerlei merke en soorten. táogje heeft meer kunstof zadels maar is wel aan het overstappen op leren.
drunens ruiterhuis heb ik meerdere slechte verhalen over heb er daarom ook zelf niet voor gekozen. bij superhorse hebben ze best veel zadels je kan er gewoon eens naartoe gaan en proberen als je dan zadels heb die je bevallen komen ze aan stal passe