Cross-Rope-Bridles, op maat laten maken.....

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

cissie

Cross-Rope-Bridles, op maat laten maken.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 14:37

Hallo,

Voor mijn haflinger wil ik een Cross-Rope-Bridle aanschaffen, nu heb ik op i-net en bokt al veel sites doorgelezen waarbij ze deze hoofdstellen verkopen, moet eerlijk zeggen dat het aanbod best groot vind en er zitten tussen de hoofdstellen nogal wat prijsverschillen, wat wellicht met de dikte van het materiaal te maken heeft (?) maar dat kan ik niet zo goed opmaken uit de informatie op de sites.

Wie weet er een goed adres waar ik een Cross-Rope-Bridle kan bestellen (goed materiaal/ruime kleurkeuze evt het aanbieden van teugels) of wie heeft er positief/negatieve ervaringen met het bestellen van zo'n hoofdstel? (kan evt ook via pm)

Alvast bedankt!

Britt

Re: Cross-Rope-Bridles, op maat laten maken.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 15:13

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:04

Absoluut! Goede service, aardige mensen, super kwaliteit! (heb ze opgehaald bij ze thuis) Haha!

edit: Ik heb dus ervaring, ook met het hoofdstel. Gaat super! Hij is sowieso netjes op maat gemaakt enzo, en pony reageert er ook goed op Lachen

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 12:46

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 14:03

Bedankt voor jullie reacties..........

Had beide sites al bekeken en zien er beide goed uit, het enige wat ik niet snap zijn de verschillen tussen de prijzen,
Bij de ene kost een Cross-Rope-Bridle 8,25 en bij de ander 13,- (?), zit het verschil dan in de kwaliteit/materiaal van het touw of zou er geen verschil zijn?

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 18:26

Nope, geen verschil maar misschien bedoelt lisa91 dezelfde site Knipoog Ik vind iig die van 8euro super!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 23:03

Nee het zijn 2 verschillende verkooppunten, maar ik ga 7 sept naar de NH dag dus ik ga daar is goed rondneuzen, zullen ze vast wel wat hebben liggen hoop ik!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 15:14

Ik zou hem zelf bij lovelance bestellen , die maakt ze zoals ze bedoelt zijn zo op de foto's te zien van mensen die er daar 1 gekocht hebben.

En ik kan het weten want ik heb de CRB uitgevonden Tong uitsteken

De andere verkopers hebben op hun site veels te ruime CRB's staan , of hebben het ontwerp veranderd. Op die manier is de hele specifieke werking weg... zie ook het stukje tekst onder de CRB op www.bitloos.nl Lachen

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 15:35

Verkooppunten gezocht dus HAR-->EA-GZ Diensten.

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 18:09

Tanja schreef:
Verkooppunten gezocht dus HAR-->EA-GZ Diensten.

oww sorry, dat het verkeerd stond!

Bedankt voor het verplaatsen Knipoog

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 18:13

r
pmarena schreef:
Ik zou hem zelf bij lovelance bestellen , die maakt ze zoals ze bedoelt zijn zo op de foto's te zien van mensen die er daar 1 gekocht hebben.

En ik kan het weten want ik heb de CRB uitgevonden Tong uitsteken

De andere verkopers hebben op hun site veels te ruime CRB's staan , of hebben het ontwerp veranderd. Op die manier is de hele specifieke werking weg... zie ook het stukje tekst onder de CRB op http://www.bitloos.nl Lachen

Oke dat is fijn om te weten, dat is inderdaad erg vervelend als de CBR te ruim is, Knipoog

Haha ja joh heb jij dat ding uitgevonden OK dan! , nou dat heb je super gedaan, ik vind het een heel prettig hoofdstel om te rijden en mijn haflinger nog meer, daarom heb ik deze van de ...tig bitloze hoofdstellen die er zijn ook uitgekozen om verder mee te gaan!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 20:00

Ja hij is echt fijn he , ik heb even een paar weken gezocht naar de juiste manier van knopen maar rij er ook nog steeds mee , bevalt mij supergoed ! Alhoewel ik bij echt heel erg spannende ritten toch nog voor de hackamore ga omdat je daarmee toch net iets meer rem hebt in geval van nood.

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 06:40

Ik rij overal met de CRB Haha!
Langs de [soms drukke] weg, in het bos, op het strand Go jij! Go jij!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 07:06

Ik in principe ook , maar als ik bvb. al een maand niet gereden heb dan heb ik toch wel de neiging om even de àllerbeste noodrem eromheen te hangen , voor het geval dat het beest ineens bezeten is geworden ofzo Tong uitsteken