vakantiestalling

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

michele

vakantiestalling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 08:09

Goedemorgen,

Ik heb 3 paarden aan huis, en nu ben ik een beetje aan het rondkijken of iemand een stal weet waar je je paard naar toe kan brengen als je zelf op vakantie gaat. Dus dat zij zorgen dat het paard uit stal komt, de stal doen en evt. andere verzorging.

Het liefst wel in een straal van ± 30-40 km van epe (postcode 8161). Mocht het verder zijn mag er ook gereageerd worden, maar zal ik moeten kijken hoe dat met vervoer gaat.

Mocht je ervaring ergens hebben geef die dan aub door.

Het gaat dit jaar om "zo goed als zeker" de periode eind november begin december, dus aan alleen een weiland heb ik niets. Maar voor ook al zijn het adressen met evt. alleen weiland dan nog hoor ik het graag, ik zou weleens vaker weg willen Haha! Haha! Knipoog

Nou ik hoop dat iemand mij kan helpen.

mysa
correspondent/vertaler

Re: vakantiestalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:30

In Heerde is dacht ik een stal die ook aan vankantie-opvang doet. Ben zelf ook wel geïnteresseerd, heb er twee aan huis, en geen stal nodig, maar liefst wel een paddock, want ze groeien dicht bij 24 uur weidegang. Ik zal nog even voor je zoeken naar de naam van die stal, en als jij nog iets anders hoort mag je het mij ook doorgeven. (ook epe, 8162)

aletniessen

Re: vakantiestalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 18:30