instuctrice gezocht breda

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

julineJarig

instuctrice gezocht breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 12:14

voor mijn bijrijdpaard ben ik op zoek naar een vriendelijke geduldige en vooral betaalbare instructrice in Breda.
het gaat om een 8 jarige haflinger die nog wel eens wat keuren vertoond. de eigenaresse kan ook graag hulp gebruiken.
zelf heb ik lange tijd niet meer gereden (ook compleet gestopt met de paarden) en sinds kort opnieuw met hem begonnen. (heb hem vroeger ook al gereden) heb in de loop der tijd lichte angst ontwikkeld (door het niet met paarden omgaan en slechte ervaringen daarvoor) waardoor ik echt opzoek ben naar iemand die de tijd neemt en geduldig is. we hebben geen doelen met hem al wat we willen is dat hij normaal zijn rondjes kan lopen en lekker recreatief met hem bezig kunnen zijn maar wel de basis dressuur er in zit.

we hebben de beschikking over een ruime goed gedraineerde buitenbak waar je altijd in kan rijden.
helaas wel zonder licht dus gelieve iemand die overdag de tijd heeft zeker in de winter. (voorlopig kan het uiteraard ook s avonds)

hopelijk weet iemand iets voor me

laulau85

Re: instuctrice gezocht breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 17:10

Hey!

Das lang geleden zeg!
Misschien dat www.paardentraining.nl iets voor je is! Geeft goed les maar tis wel hard werken haha!

Groetjes

julineJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 19:07

hey laura

leuk dat je reageerd
ik zal eens kijken
of heb jij toevallig zin en tijd haha

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 15:31

Haha ik kan ook wel les geven haha maar dacht dat je iemand met diploma's wilde haha

julineJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 16:49

nee hoor dat hoeft mij niet persee gewoon iemand die kan helpen, van d grond af zie je de fouten toch beter haha

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 23:05

http://www.dewegvanhetpaard.nl
Ik woon in Gilze en heb zeer veel ervaring in het op weg helpen van combinaties op dit gebied. PB maar voor meer info als je iets wilt weten, ik kom je graag helpen.