[Hoofdpagina] gezocht stalling en wei in Zeist/Doorn/Drieber

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

texel1965

[Hoofdpagina] gezocht stalling en wei in Zeist/Doorn/Drieber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 14:11

In de buurt van Zeist (tot 15 km rond Zeist) ben ik op zoek naar een stal + wei voor mijn paard. Graag een stalling waarbij het mogelijk is om je paard in de zomermaanden 's nachts buiten te laten lopen en overdag binnen kan laten staan en waar hij de rest van het jaar in ieder geval overdag de wei in kan. Ik ben op zoek naar een stalling bij een pesionstal, boer of particulier waar in principe allesw voor je gedaan wordt, zoals uitmesten, voeren, buiten en binnen zetten, omdat ik een drukke baan heb en zelf geen tijd heb om dit iedere dag te doen. Wie weet iets? Mijn paard is een 9 jarige ruin van ongeveer 1.70m die erg sociaal is naar andere paarden en graag met anderen speelt.

Daihyo

Re: [Hoofdpagina] gezocht stalling en wei in Zeist/Doorn/Drieber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:47

Moderatoropmerking:
Dit topic heeft niets met de Wiki te maken. Deze vragen kun je stellen op bijvoorbeeld het tabblad Informatief. Wikizaken is alleen bedoeld voor alle vragen over de Bokt Wiki. Je kunt vragen stellen over aanpassingen aan artikelen in de Bokt Wiki, een onderwerp voor een artikel voordragen of een zelfgeschreven artikel plaatsen voor opmerkingen of plaatsing in de Bokt Wiki.

Ik verplaats je topic naar EA-Gezocht Diensten.

B10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:27

Ik weet dat stal Huisman aan de Gooyerdijk in Driebergen stallen vrij heeft maar daar gaan ze zomers en winters gewoon sávonds op stal.

Bij stal Hydepark tussen Driebergen en Doorn staan ze ook snachts binnen en zover ik weet bij Schoonhoven in Doorn ook..

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:39

In Zeist (misschien officieel nog wel De Bilt) heb je Ecurie de la Fontaine zitten, daar
kun je kiezen uit 2 soorten stalling. In de zomermaanden helemaal buiten en in de winter overdag
buiten en 's-nachts binnen, of de luxere uitvoering (denk voor de eigenaren) in de zomermaanden
overdag een aantal uur buiten en verder op stal en in de winter weet ik niet precies hoe lang ze
buiten staan. Nette stal, weet niet precies of alles gedaan wordt, maar volgens mij wel. Kennis
van mij heeft daar gestaan Knipoog

Temp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 16:21

B10 schreef:
Ik weet dat stal Huisman aan de Gooyerdijk in Driebergen stallen vrij heeft maar daar gaan ze zomers en winters gewoon sávonds op stal.

Weet je zeker dat ze hier stallen vrij hebben? Of alleen ponystallen? Ik ben namelijk ook op zoek naar een stal in hetzelfde gebied, maar toen ik er laatst was, hadden ze geen plek...

En stal hydepark, weet jij misschien hun adres? Dan kan ik daar misschien eens gaan kijken..

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:03

Over die stal schoonhove heb ik niet veel goeds gehoort ..

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:04

die mensen zijn hier heel bekend (negatief) op stal hydepark was geloof ik ook wel plek ... gehoort hoor.. en uuhm wij hebben net onze laatste 2 stallen verhuurt misschien kan je bij joop jagtenberg proberen in doorn daar hadde ze ook een aantal stallen vrij ik dacht 2