Ik heb mijn pup nu ongeveer 5 à 6 weekjes, en wil graag met hem naar gehoorzaamheidstraining. Ik ben niet met hem naar puppycursus geweest omdat we 2 weken op vakantie gingen, vandaar dat ik de gehoorzaamheidstraining nu op wil pakken.
Weet jij/u iemand of iets waar je een gehoorzaamheidstraining kan volgen, in de omgeving van Surhuisterveen/Drachten? Dan hoor ik dit graag. Via dit topic of PM.
Ik heb bij martin gaus hondenschool gelesd en die zijn echt goed. ik heb wel eerst 4 weken puppy stuif in gedaan en daarna de basis. je werkt hier met een klikker en alleen een gewone halsband. nee je mag geen slipketting of tuigje. Het is wel echt pittig want je krijgt er ook theorie bij, maar hier leer je echt veel mee. De cursus is zeg maar drie dagen in de week en dan drie weken achter elkaar ofzo wel pittig maar goed te doen. Dit was de vierde keer dat ik een hond trainde op een honden cursus. De andere hadden we ergens anders gedaan en waren er niet helemaal te vreden over. Maar hier is het echt geweldig. Toen ze geslaagd was heb ik ook vervolg 1 gedaan, gelukkig is die maar 1 keer in de week ook hier is ze voor geslaagd. Hij is echt goed maar weet niet of er eentje bij jouw in de buurt zit. www.martingaus.nl daar kan je kijken waar de honden scholen zitten van martin gaus succes. echt een aanrader.