spiegels rijbaan

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Equimotion

spiegels rijbaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-08 15:09

Wie kent een goed adres voor (flink grote!) spiegels voor een indoorbaan?
Ik ben bekend met www.dressuurspiegels.nl
zijn er nog andere leveranciers?

SparklingApp

Re: spiegels rijbaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 15:11

Volgens mij zijn er geen anderen...
Wij hebben er ook naar gekeken en nooit gevonden en hebben ze nu dus ook daar vandaan.
Bevalt trouwens prima, we hebben er binnen 2 en buiten 1 en zouden er nu nog 1 voor buiten bij bestellen.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 15:15

Iedere fatsoenlijke glasboer levert je de spiegels die je zoekt. Grote glasplaten zijn duur, dus grote spiegels kosten grof geld.
Ga gewoon eens kijken op stallen-met-binnenbak en vraag waar ze hun spul vandaan hebben. Marktplaats&co willen ook weleens verrassende dingen te koop hebben.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 16:04

Naberink volgens mij, die heeft bij een vriendin van me de gehele (nouja, een groot deel) van de bak bespiegeld.

koeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 16:35

Even een stipje. De onze (buiten) is hoognodig aan vervanging toe. Zit nu ook over Naberink te denken: http://www.naberink.net

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 22:31

Wij hebben onze spiegels ook bij Naberink gekocht, beide voor de buitenbak, een hangt er tegen de muur aan de lange zijde en een op de hoek lange zijde/korte zijde. Ik heb destijds ook het hele internet afgezocht en kwam bij Naberink ruim 20 % goedkoper uit als bij dressuurspiegels.

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 11:06

Noppert schreef:
Wij hebben onze spiegels ook bij Naberink gekocht, beide voor de buitenbak, een hangt er tegen de muur aan de lange zijde en een op de hoek lange zijde/korte zijde. Ik heb destijds ook het hele internet afgezocht en kwam bij Naberink ruim 20 % goedkoper uit als bij dressuurspiegels.

maar wat zijn daar de kosten dan?
Ik zit op dresssuurspiegels te kijken maar kom er niet helemaal uit als ik een spiegel wil voor een buitenbak hoeveel ik dan kwijt ben.
Bij naberink staan helemaal geen prijzen