Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Wranglerbutt schreef:
ikke schreef:Wranglerbutt schreef:
Dat is zooi. Wil ik voor niks nog niet hebben. Paarden maken er een grote puinhoop van. Kwam ze vorig jaar in Cornwall tegen en kreeg dringend het advies die niet te kopen! Zij waren over gegaan op andere, betere bakken en dat leek ons ook wel wat. Drie stuks gehaald en die voldoen uitstekend. Ben ze in NL nog niet tegengekomen, maar zal vanavond even kijken voor het merk.
Wranglerbutt schreef:ikke schreef:Dat is zooi. Wil ik voor niks nog niet hebben. Paarden maken er een grote puinhoop van. Kwam ze vorig jaar in Cornwall tegen en kreeg dringend het advies die niet te kopen! Zij waren over gegaan op andere, betere bakken en dat leek ons ook wel wat. Drie stuks gehaald en die voldoen uitstekend. Ben ze in NL nog niet tegengekomen, maar zal vanavond even kijken voor het merk.
Weet je zeker dat het dezelfde voerbakken zijn?
Ik ken verschillende mensen die deze bakken al enige jaren naar volle tevredenheid gebruiken, zowel in de stal als op de wei
ikke schreef:Yep, weet ik zeker. Het werkt wel enigsinds, maar die anderen zijn veel beter en nog goedkoper ook!
Wranglerbutt schreef:ikke schreef:Yep, weet ik zeker. Het werkt wel enigsinds, maar die anderen zijn veel beter en nog goedkoper ook!
Da's best apart voor een Nederlands product
Evelli schreef:Die heb ik. Vind ze heel handig.je hebt ook nog Tubtugs oid
zijn ook flexibele bakken in leuke kleurtjes en verschillende formaten